قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

جدیدترین رنگ موی سال

 امروز جدیدترین رنگ مو های مورد استفاده در بین معروف ترین هنرپیشه ها و هنرمندان هالیوودی را برای شما آماده کردیم که جدیدترین مدلهای رنگ مو در دنیا می باشند. پیشنهاد میکنیم این مقاله را از دست ندهید و تا انتها آن را مطالعه کنید.

موهای بلوند به رنگ کره مارگارین، سایه‌های قهوه‌ای روی موهای تیره، موهای تیره و بلوند «سلنا گومز» در آخرین روزهای سال ۲۰۱۸، آمبره، سامبره و بالیاژهای شیک و صد البته سلطنت دوباره رنگ‌های فانتزی از آبی نیلی گرفته تا صورتی و ارغوانی و بنفش به عنوان رنگ منتخب سال از سوی شرکت «پنتون» این نوید را می‌دهد که رنگ‌های پیشنهادی امسال آن‌قدر جذاب هستند که هیچ تضمینی وجود ندارد هر ماه یک رنگ تازه روی موهایتان نگذارید.

رنگ موی ریشه تیره و ساقه‌های بلوند؛ سورپرایز «سلنا گومز»

سورپرایز «سلنا گومز» پیش از جشن کریسمس امسال تغییر رنگ موهایش از «تیره» به «بلوند» می باشد. موهای بلوند «سلنا گومز» با ریشه‌های قهوه‌ای تیره و ساقه‌های بلوند یکدست تا به این‌جا محبوب‌ترین رنگ در بین دختران جوان برای شروع سال ۲۰۱۹ است. ریشه‌های تیره این مدل رنگ مو سبب شده تا «سلنا» همچنان معصومیت و جوانی چهره‌اش را حفظ کند و از سوی دیگر کنتراست این تکنیک رنگ زیبا به گونه‌ای است که نیاز به رنگ کردن مداوم ریشه ندارد و هر چقدر موهای بلوند بلندتر شوند زیبایی‌اش بیشتر به چشم می‌آید.

کره بادام زمینی و ارغوانی مایل به بنفش، یک ترکیب موی هیجان‌انگیز و مد روز برای ۲۰۱۹

اگر می‌خواهید رنگ موهایتان طبیعی و در عین حال متفاوت و جالب به نظر برسد یک ترکیب رنگ «بلوند طلایی» با تناژ رنگ «کره بادام زمینی» و سایه‌هایی به رنگ «ارغوانی مایل به بنفش» یک انتخاب منحصربه‌فرد است.
رنگ مو 2019

اگر شما هم جزو آن دسته از خانم هایی هستید که مد را دنبال می کنید، با آمدن سال جدید و معرفی رنگ سال، باید به دنبالرنگ مو جدید باشید. در این مطلب جدیدترین مدل های رنگ مو را که در سال ۲۰۱۹ بیشتر شاهد آنها خواهیم بود را برایتان گرد آورده ایم.  

رنگ موی مرجانی یکی از رنگ های انتخابی کارشناسان مد برای سال ۲۰۱۹ می باشد که  طرفداران خاص خود را در بین دختران جوان دارد  و به چهره ظاهری لطافت می‌بخشد.  این رنگ، یک گزینه ایده آل و ترکیبی از صورتی و طلایی است.

رنگ مو مرجانی

رنگ مو مرجانی

رنگ مو مرجانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد