قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

گوشی‌های هوشمند Kodak / چاپ و به اشتراک‌گذاری عکس‌‌ها راحت تر میشود

شرکت کداک که در زمینه راه‌حل‌ها و سرویس‌های مرتبط با عکس فعال است، اعلام کرده در حال اخذ مجوز برای تولید دستگاه‌های همراه است تا چاپ و به اشتراک‌گذاری عکس‌‌ها راحت‌تر شود. اولین گوشی هوشمند این شرکت در ماه ژانویه در نمایشگاه CES معرفی خواهد شد. پس از آن در نیمه دوم سال 2015، یک گوشی 4G، یک تبلت و یک دوربین متصل را ارائه خواهد کرد. در واقع سخت‌افزار این دستگاه‌ها توسط شرکت Bullitt Group ساخته می‌شود؛ یک شرکت انگلیسی که یک سری گوشی‌های هوشمند بسیار زمخت برای شرکت فعال در حوزه ساختمان‌سازی Caterpillar می‌سازد. این شرکت ادعا می‌کند محصولاتی می‌سازد که حاوی DNA خالص مارک‌هایی هستند که استفاده می‌کنیم.


مدیرعامل شرکت Bullitt، Oliver Schulte، در این رابطه گفت: «شرکت کداک یکی از برندهای معروف جهان است. مشتری‌ها به این برند به عنوان مارکی که کیفیت و نوآوری دارد، اعتماد دارند. ما از این اعتبار برای طراحی و ساخت یک سری دستگاه‌های زیبا استفاده کردیم که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های فوق‌العاده بگیرند، آن‌ها را ویرایش نمایند، به اشتراک بگذارند، ذخیره کنند و بلافاصله پرینت بگیرند». طبق گفته Schulte، این شرکت بیشتر بر روی راه‌حل‌های نرم‌افزاری تأکید دارد تا کیفیت سخت‌افزار. هیچ‌یک از این دو شرکت، اطلاعاتی در مورد میزان مگاپیکسل، اندازه سنسور یا مواردی از این دست، منتشر نکردند. به نظر می‌رسد هر دو شرکت قصد دارند این دستگاه‌ها را برای افزایش راحتی کاربرد آن‌ها به فروش برسانند. این دستگاه‌ها ویژگی نرم‌افزار مدیریت از راه دور خواهند داشت که به خانواده‌ها و دوستان اجازه می‌دهد، از راه دور به یکدیگر کمک کرده و همدیگر را پشتیبانی کنند.

اخذ مجوز برای تولید دستگاه‌های هوشمند، به شرکت کداک کمک کرد تا از ورشکستگی ماه سپتامبر گذشته رها شود. این شرکت بسیاری از بخش‌های خود را تعطیل کرده و تنها بر روی پرینت تبلیغاتی تمرکز دارد. شرکت کداک تنها شرکتی نیست که سعی دارد به کاروان تولیدکنندگان دستگاه‌های همراه ملحق شود. در ماه سپتامبر شرکت پاناسونیک از گوشی هوشمند Lumix CM1 رونمایی کرد که به یک سنسور بزرگ و لنزهای Leica مجهز بود. تنها نام کداک کافی است تا مردم به این دستگاه‌های همراه علاقه‌مند شوند؛ اما این شرکت باید بیشتر تلاش کند و تنها به نام خود اکتفا نکند تا احترام مشتری را در این زمینه نیز به دست آورد.

گوشی LG بابدنه شفاف و سیستم عامل فایرفاکس

کمپانی ال جی از محصول جدید خود با نام LG Fx0رونمایی کرده تا این محصول با داشتن سیستم عامل فایرفاکس و برنامه های کاربردی مختلف بتواند نگاه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند.



تاکنون اکثر اسمارت فون هایی که تولید و روانه بازار فناوری شده بودند با سیستم عامل هایی مانند IOS , Android , Windows بوده اند اما کمپانی ال جی از اسمارت فون هایی با سیستم عامل فایر فاکس خبر داده است. اما فایر فاکسی متفاوت. این تلفن همراه هوشمند جدید با نام LG FxO تولید و از طراحی متفاوتی نسبت به سایر محصولات ال جی برخوردار است که به دلیل شفافیت به کاربران اجازه می دهد محتوای داخل گوشی را مشاهده کنند. وسط این گوشی کلید طلایی رنگی با شکل فایرفاکس درج شده که بر زیبایی گوشی افزوده است.


این گوشی هوشمند تا حدودی شبیه به گوشی  LG G3 بوده اما با صفحه نمایش 4.7 اینچی و همچنین برخورداری از قابی شفاف برای به نمایش گذاشتن محتویات اسمارت فون ،کاملا متفاوت از سایر محصولات ال جی است.  از دیگر ویژگی های این اسمارت فون می توان به مواردی مانند اسنپدراگون 400، 1.5 گیگا بایت حافظه رم ، 16گیگا بایت حافظه داخلی ، باتری 2370 میلی آمپری و  دوربین 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

این گوشی با قیمتی در حدود 414 دلار به فروش خواهد رسید و با توجه به قیمت و همینطور سیستم عامل نصب شده روی این گوشی می توان گفت که این محصول می تواند یکی از گران ترین محصولات فایرفاکسی باشد.

آیفون ۶ پلاس، برای کسانی که در رویای گوشی بزرگ از اپل بودند!

کمپانی اپل که تا چند سال پیش بر این باور بود که کسی حاضر به خرید گوشی با اندازه‌ی بزرگ نیست، اکنون و در سال 2014 میلادی با توجه به نیاز کاربران، اولین فبلت خود را به نام آیفون 6 پلاس طراحی و روانه‌ی بازار کرد. در حقیقت شرکت آمریکایی اپل با تولید 6 پلاس توانست آمار و ارقام مربوط به گوشی‌های ساخت خود را تا حد زیادی تغییر دهد، رکوردهای فراوانی را جابجا کند و در نهایت توانست موفقیت‌های فوق‌العاده ای را کسب کند. بدون هیچ شک و شبهه ای باید آیفون 6 پلاس را بزرگ‌ترین آیفون تولید شده توسط شرکت اپل تا کنون دانست؛ چرا که تا قبل از سال 2014 میلادی، بزرگ‌ترین گوشی این شرکت آمریکایی تنها 4.0 اینچ بود که مربوط به گوشی‌هایی نظیر آیفون 5S و 5 بود. اما رکورد دیگری که این فبلت توانسته بشکند، مربوط به کیفیت نمایشگر می‌باشد. صفحه نمایش 6 پلاس را به جرات می‌توان برترین نمایشگر بین تمام گوشی‌های آیفون دانست؛ چه از لحاظ رزولوشن و چه از لحاظ تراکم پیکسلی. نمایشگر 5.5 اینچی آیفون 6 پلاس دارای وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل است که تراکم پیکسلی بی نظیر 401 پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌دهد. بنابراین می‌توان این گونه بیان کرد که آیفون 6 پلاس اولین تجربه‌ی کاربران اپل خواهد بود که می‌توانند به تماشای فیلم تمام HD یا همان FullHD بپردازند. در نهایت به تمام این رکوردهای گفته شده، باید بزرگ‌ترین رکورد شکنی این شرکت با 6 پلاس را افزود و آن هم اینکه آیفون 6 پلاس برترین آیفون تولید شده در جهان تا سال 2014 میلادی به شمار می‌رود؛ حتی برتر از آیفون 6. به هر حال اصلا نمی‌توان این گونه برداشت نمود که تمام این رکورد شکنی‌ها برای یک اسمارت فون اتفاقی بوده. بدون شک شرکت آمریکایی اپل تمرکز بسیار ویژه ای بر روی اولین فبلت خود کرده و هر آنچه در چنته داشته در آیفون 6 پلاس به کار برده است. در نهایت، باید آیفون 6 پلاس را نهایت هنر، کمال و شکوه اپل در تولید گوشی‌های موبایل تاکنون دانست.


مشخصات فنی گوشی آیفون 6 پلاس


سیمکارت : یک سیم کارته - وزن : 172 گرم
پردازنده:Apple A8 Chipset Dual-Core 64-bit CPU
صفحه نمایش:صفحه نمایش رنگی لمسی IPS LCD - سایز صفحه نمایش: 5.5 اینچ - دارای رزولوشن 1920 × 1080 - تراکم پیکسلی: 401 پیکسل بر اینچ - قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
حافظه:حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت
شبکه های ارتباطی:3G - 4G - GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - NFC - بلوتوث
دوربین:8.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
صدا:فیش 3.5 میلیمتری هدفون
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Apple iOS 8 - نمایش فایلهای PDF
سایر مشخصات:قطب نما - باتری 2915 میلی آمپر ساعتی