قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

روش دانلود عکس و فیلم در اینستاگرام


شبکه‌‌های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام از محبوبیت خاصی برخوردارند و در ایران هم کاربران زیادی دارند. اما شاید برای شما نیز پیش آمده که خواسته‌اید عکس یا ویدیویی را از این شبکه‌ی اجتماعی ذخیره کنید که البته اینستاگرام این اجازه را به صورت پیش‌فرض نمی‌دهد؛ با این حال راه‌هایی برای ذخیره‌ی تصاویر و فیلم‌های دلخواه اینستاگرامی وجود دارد که در ادامه با تعدادی از آنها آشنا خواهیم شد.

شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام، سرویس به اشتراک‌گذاری عکس و فیلم است که در بین پلتفرم‌های به اشتراک‌گذاری لحظات زندگی کاربران با دوستان و خانواده، جزء محبوب‌ترین‌ها به حساب می‌آید. در ماه سپتامبر گذشته این سرویس روزانه ۴۰۰ میلیون کاربر با بیش از ۸۰ میلیون تصویر به اشتراک گذاشته شده داشته است. ماه قبل هم اینستاگرام ادعا کرد که تعداد کاربران هندی فعال دو برابر سال پیش بوده‌اند.

اما آیا تا به حال خواسته‌اید فیلم یا عکسی را از اینستاگرام دانلود کنید؟ راهش را پیدا کردید؟ همانطور که می‌دانید این شبکه‌‌ی اجتماعی به علت حفاظت از حقوق کاربرانی که عکس‌ها را در این برنامه‌ به اشتراک گذاشته‌اند، فقط به کاربران امکان ارسال یا به اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌ها را می‌دهد و اجازه ذخیره یا دانلود آنها را نمی‌دهد. اما روش‌هایی هست که بتوان ویدیوها و عکس‌هایی که می‌خواهید را در اینستاگرام ذخیره کنید.

از طریق برنامه‌های دیگر روی تلفن

یکی از مورد استفاده‌ترین روش‌ها در برنامه‌های اندرویدی برای دانلود عکس در اینستاگرام، اپلیکیشن InstaSave است که به شما امکان ذخیره‌ی عکس‌های اینستاگرام روی دستگاه‌تان را می‌دهد. بنابراین می‌توانید عکس‌ها را هر زمان و هر کجا که خواستید ببینید و ذخیره کنید. این اپلیکیشن را می‌توانید از طریق گوگل پلی دانلود کنید.

به یاد داشته باشید که این اپلیکیشن و سایر اپلیکیشن‌های دیگر از این دست، وابسته به شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام نیستند. در واقع این برنامه‌ها از Oauth اینستاگرام برای لاگین استفاده می‌کنند؛ بدین معنی که هرچند که رمزعبور شما ایمن باقی می‌ماند، اطلاعات کامل شما در این برنامه‌ها قابل دسترس هست و مهم‌تر اینکه به یاد داشته باشید که همیشه نمی‌توانید درباره ایمنی رمزعبور خود اطمینان داشته باشید.

instasave screenshots ndtv 10669

برای ذخیره‌ی عکس‌های اینستاگرام، اپلیکیشن InstaSave را روی تلفن اندرویدی خود دانلود کرده و وارد اینستاگرام خود شوید. پس از آن هم این اپلیکیشن، عکس‌ها را نشان می‌دهد و اجازه می‌دهد تا هرکدام را که می‌خواهید برای دانلود انتخاب کنید. سپس می‌توانید هرعکسی که خواستید دانلود کنید را انتخاب نمایید. برای این کار هم باید دکمه ذخیره را که در زیر عکس به همراه آیکن دانلود نمایش داده می‌شود را بزنید. همینکه آیکن را ضربه زدید، به شما پیشنهاد داده می‌شود که عکس‌ها را در کدام قسمت موبایلتان ذخیره کنید. بعد هم می‌توانید عکس‌ها را با استفاده از برنامه‌ی گالری گوشی‌تان پیدا کنید. ضمن اینکه InstaSave به شما امکان جستجوی کاربران و سایر تگ‌ها را برای پیدا کردن عکس‌های دیگر و ذخیره‌ی آنها نیز می‌دهد.

همچنین کاربران اندروید می‌توانند از سایر برنامه‌ها مانند Photo Saver For Instagram برای دانلود عکس‌های اینستاگرام استفاده کنند.

و اما برای کاربران آی او اس، این دسته از افراد هم می‌توانند از اپلیکیشن InstaGrab استفاده کنند؛ اپلیکیشنی که روشی جدید برای تماشای تمامی عکس‌های اینستاگرام از App Store تا دانلود عکس‌های اینستاگرام در قسمت camera roll گوشی است. کارکردهای اپلیکیشن iOS همانند اپلیکیشن‌های اندروید است که ذکر شد.

البته ممکن است فعلا این اپلیکیشن‌ها بتوانند وظیفه خود را انجام دادند و در آینده اینستاگرام خط مشی خود را به دلیل حفظ حریم شخصی کاربر تغییر دهد تا این برنامه‌ها نتوانند به کار خود ادامه دهند.

به تازگی اینستاگرام، اپلیکیشن‌های دیگر را پس از اینکه برنامه‌ای با نام InstaAgent پیدا شد که نام کاربری و پسورد کاربران را در اختیار می‌گرفت و به سرور ناشناخته‌ای ارسال می‌کرد، محدود کرد. برنامه ؛Who Viewed Your Profile - InstaAgent برای دانلود از طریق گوگل پلی و اپ استور در دسترس بود و می‌توانست اعتبارات کاربران را به سرور دیگری بفرستد.

دانلود عکس‌های اینستاگرام در کامپیوتر

کاربران می‌توانند عکس‌های اینستاگرام را در کامپیوترهای خود دانلود کنند و کپی از عکس‌های به اشتراک گذاشته شده را در دسکتاپ خود داشته باشند. به یاد داشته باشید که مانند برنامه‌هایی که در بالا گفتیم، این وبسایت هم وابسته به اینستاگرام نیست. برای دانلود عکس‌ها از اینستاگرام، باید به سایت Instaport.me بروید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

۱- با استفاده از اطلاعات sign-in وارد اینستاگرام شوید.

۲- می‌توانید در قسمت signing-in هم download entire photos را انتخاب کنید و هم فقط یکی از عکس را انتخاب کنید.

۳- برای انتخاب عکس‌ها به منظور دانلود، Instaport سوال خواهد پرسید که کجا می‌خواهید عکس‌ها را ذخیره کند.

بهتر است به یاد داشته باشید که عکس‌های اینستاگرام با استفاده از وبسایت Instaport در فایل‌های زیپ شده دانلود خواهند شد.

عکس‌های اینستاگرامی خود را هنگام ارسال ذخیره کنید

یکی از آسانترین روش‌ها برای داشتن کپی از ویدیوها و عکس‌های اینستاگرامی خود در موبایل‌تان این است که :

۱- به پروفایل‌تان بروید.

۲- آیکن Options (در آی او اس Settings و در اندروید علامت سه نقطه‌ی عمودی از صفحه پروفایل) را انتخاب کنید.

۳- گزینه Save Original Photos را روشن کنید.

instagram setting photo backup 3b458

همینکه گزینه‌ی Save Original Photos روشن شد، عکس‌ها به طور خودکار هر زمان که عکس یا ویدیویی در اینستاگرام پست کردید، در گوشی‌تان ذخیره می‌شوند.

توجه داشته باشید که کاربرانی که با اندروید از اینستاگرام استفاده می‌کنند، ممکن است در ظاهر شدن عکس‌ها در آلبوم عکس اینستاگرام گوشی خود تاخیری مشاهده کنند.

برنامه ویژه سامسونگ برای ارتقاء دستگاه کاربران به گلکسی S7

طرح مفهومی گلکسی اس 7 اجطرح مفهومی گلکسی اس 7 اج

گزارش جدیدی از کره جنوبی مدعی است که سامسونگ در ماه مارس، پس از عرضه‌ی گلکسی اس ۷، برنامه‌ای ویژه برای ارتقاء گوشی‌های سری قبل به پرچم‌دار جدید این کمپانی در نظر گرفته است. گفته می‌شود این برنامه شبیه همان برنامه‌ای است که اپل در زمان عرضه‌ی آیفون جدید اعلام کرد.

کمپانی کره‌ای احتمالا این برنامه‌ی ویژه‌ی ارتقاء به دستگاه‌های جدید را ماه آینده در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC 2016) بارسلونا اعلام خواهد کرد. ظاهرا سامسونگ در ابتدا این برنامه را در کشور مادری اجرا خواهد کرد و در نهایت به بازار‌های دیگر هم می‌آورد.

سامسونگ گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار بسیار خوبی را سال پیش رونمایی و به بازار‌های مختلف عرضه کرد که بسیاری از کاربران و دوست‌داران سامسونگ را برای ارتقاء محصول ترغیب کرد. اما سامسونگ برای اینکه کاربران بیشتری را از دستگاه‌های پرچم‌دار قبلی به سمت گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید گلکسی اس ۷ بکشاند، باید برنامه ویژه‌ای را برای آسان کردن این ارتقاء در نظر بگیرد. هنوز مشخص نیست این برنامه ارتقاء برای چه دستگاه‌هایی از سامسونگ در نظر گرفته شده؛ اما به نظر می‌رسد که ویژه‌ی خریداران گوشی‌های پرچم‌دار سال قبل باشد.

برنامه ارتقای اپل در حال حاضر گوشی‌‌های پرچم‌دار این کمپانی را دربر می‌گیرد و به خریداران پیشنهاد می‌کند تا قیمت مدل پایه‌ی آیفون را به صورت ماهیانه ۳۲.۴۱ دلار در قسط‌های ۲۴ ماهه پرداخت کنند. این برنامه نه تنها باعث می‌شود تا مشتری‌های آیفون‌های جدید گوشی خود را مستقیم از آیفون دریافت کنند، بلکه به آن‌ها این حق انتخاب را می‌دهد تا اپراتور گوشی خود را آزادانه انتخاب نمایند.

حال گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که سامسونگ هم قصد دارد همین برنامه را برای گلکسی اس‌های جدید خود اجرا کند.

با باتری های لیتیومی جدید تا 5 برابر شارژ بیشتر داشته باشید

باتریباتری

سریع تمام شدن شارژ باتری دستگاه‌های موبایل یکی از بزرگترین دغدغه‌های کاربران گوشی‌های هوشمند و یکی از مشکلات تولید کننده‌ها برای فروش بیشتر محصولات است. زمانی که باتری گوشی ما شارژ نداشته باشد، با خاموش شدن دستگاه دیگر نمی‌توانیم هیچ استفاده‌ای از دستگاه‌مان داشته باشیم. اما ظاهرا محققان به نتایج جالبی برای حل این مشکل دست یافته‌اند.

یک تیم بین‌المللی از دانشمندان توانسته‌اند نوعی باتری را توسعه دهند که می‌تواند تا پنج برابر بیشتر از باتری‌های لیتیوم یون انرژی درون خود ذخیره کند. این نمونه که هنوز در مراحل آزمایشی قرار دارد لیتیوم ایر (lithium-air) نام گذاری شده چرا که هنگام خالی کردن شارژ، اکسیژن آزاد می‌کند.

در طرح فعلی که از باتری لیتیوم ایر مشاهده می‌کنیم، این باتری‌ها از لیتیوم پراکساید استفاده می‌کنند. پایانه مثبت این باتری‌ها لیتیومی، فلزی است که با اکسیژن درون هوا واکنش نشان می‌دهد و انرژی را درون ورقه‌های شیمیایی ذخیره می‌کند. لیتیوم پراکساید بهینه‌ترین روش نیست، بنابراین هنوز محققان برای راه‌حلی جایگزین در تلاش هستند.

battery 1 4dc1e

اکنون این تیم از محققان روشی را توسعه داده‌اند که به جای ذخیره انرژی درون لیتیوم پراکساید که خیلی سریع تخلیه می‌شود، می‌تواند بسیار بهینه‌تر باشد و طول عمر باتری بیشتری نیز در عمل نشان دهد. زمانی که باتری در حال شارژ شدن است، لیتیوم به یون مثبت تبدیل می‌شود و با اکسید‌ها ترکیب می‌شود. زمانی که در استفاده لیتیوم و اکسید جدا از یکدیگر هستند، انرژی مورد نیاز را آزاد می‌کنند.

لیتیوم سوپراکساید یک مزیت بسیار بزرگ دیگر نیز دارد: شبیه به باتری‌های لیتیوم یون سیستمی بسته دارد. بسته بودن سیستم هم به این معنی است که به اجزای اضافی نیاز ندارد و تنها نیاز است شبیه به دیگر باتری‌هایی که هم‌اکنون استفاده می‌کنیم، شارژ شود.

این کشف جدید در زمینه باتری‌ها خیلی راحت می‌تواند راهی برای توسعه بیشتر این نوع از باتری‌ها را باز کند. در کنار طول عمر باتری که قصد بیشتر کردن آن را داریم برای بیشتر کردن تعداد دوره‌های شارژ باتری نیز باید افزایش پیدا کند. امیدواریم به زودی این نوع باتری‌ها را که احتمالا می‌توانند با ذخیره ۵ برابری انرژی ۵ برابر باتری‌های کنونی شارژ نگه دارند، در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها ببینیم.