قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

طرح های تشویقی ایرانسل در زمستان

جزئیات جشنواره "زمستان تا بهار با ایرانسل" که زمینه صرفهجویی در هزینهها و برخورداری از مزایا را برای مشتریان ردههای سنی مختلف فراهم میسازد، اعلام شد.



طرح های تشویقی این جشنواره شامل برنامههای متفاوتی است که برای دو گروه مشتریان سیمکارتهای اعتباری و دائمی ایرانسل از اول دی ماه سال جاری تا 15 فروردین 87 ارائه می شود.



تخفیف 20 تا 25 درصدی در تعرفه مکالمه و تبادل پیام کوتاه (SMS) در شب های بلند زمستان، کاهش چشمگیر هزینه استفاده از سرویس GPRS، فراهم شدن امکان تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی با حفظ شماره، کاهش هزینه ماهیانه طرح های تعرفه تشویقی، ارائه طرح تعرفه طلایی به مشترکین سیم کارت های اعتباری و دو دوره قرعه کشی برای مشترکینی که در طول جشنواره اقدام به برقراری نخستین تماس از سیم کارت خریداری شده خود میکنند، از جمله برنامه های جشنواره زمستان تا بهار با ایرانسل است.



بر اساس طرح "یلدای ایرانسل" تمامی مشترکین ایرانسل میتوانند از 20 تا 25 درصد تخفیف برای مکالمات و تبادل پیام کوتاه بین ساعات 23:00 تا 7:00 صبح برخوردار شوند. این تخفیف تنها برای مشتریانی اعمال میشود که از هیچ یک از طرحهای تعرفه تشویقی استفاده نکرده و در طرح پایه ثانیه ای قرار دارند چراکه مشتریان طرحهای تعرفه تشویقی، از تخفیف تعرفههای مربوط به طرح خود بهرهمند میشوند.

در قالب طرح "ساعت خوش" نیز از اول دی، تعرفه پایه استفاده از خدمات GPRS برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری این شبکه که طرح تعرفه پیش فرض پایه ثانیه ای را انتخاب و فعال کردهاند از ساعت 6 صبح تا 24 به ازای هر کیلوبایت از 15 ریال به 5 ریال کاهش مییابد.

برای مشترکین سیم کارت های پیام رسان و مشترکینی که هر یک از طرح های تعرفه تشویقی قرمز، آبی و طلایی را انتخاب و فعال کرده اند، تعرفه تبادل هرکیلوبایت اطلاعات به 2 ریال کاهش پیدا خواهد کرد.

همچنین تعرفه استفاده از سرویس GPRS از ساعت 24 تا 6 صبح و همچنین تمامی ساعات روزهای پنجشنبه و جمعه، برای تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی، اعتباری و پیام رسان به یک ریال به ازای تبادل هر کیلوبایت اطلاعات کاهش میدهد.



همانطور که پیشتر اعلام شد، امکان تبدیل سیم کارت های اعتباری ایرانسل به دائمی نیز فراهم شده است.

با این سرویس جدید که برای نخستین بار در ایران و توسط ایرانسل ارائه میشود، دارندگان سیم کارت های اعتباری ایرانسل میتوانند به سادگی و تنها با وارد نمودن یک کد و یا تماس با خدمات مشترکین از خط ایرانسل، سیم کارت خود را به دائمی تبدیل نمایند.

متقاضیان برای تبدیل سیم کارت اعتباری خود به دائمی ابتدا بایستی بابت تفاوت بهای سیم کارت دائمی و اعتباری، سیم کارت اعتباری خود را تا میزان 60 هزار تومان (معادل 3 کارت شارژ 20هزار تومانی بدون احتساب 6 درصد مالیات و عوارض قانونی مشمول کارت شارژ) شارژ کرده و سپس با شماره گیری کد *140*7*4# و یا تماس با شماره 140 از خط ایرانسل خود و سپس وارد کردن شماره های 7 و بعد 4، مطابق با دستورالعمل سیستم راهنما درخواست تبدیل سیم کارت خود را ارسال کنند.

پس از ارسال درخواست طبق دستورالعمل، مبلغ 60 هزار تومان بابت مابه التفاوت بهای سیم کارت دائمی و اعتباری از حساب مشترک کسر شده و حساب مشترک ظرف 24 ساعت از اعتباری به طرح تعرفه پایه ثانیه ای سیم کارت دائمی تبدیل میشود.



از سوی دیگر ایرانسل با هدف کاهش هزینه های جاری مشترکین، تغییراتی در طرح های تعرفه تشویقی خود اعمال کرده است. یکی از چشمگیرترین تغییرات کاهش "هزینه ماهانه طرح" برای تمامی طرحهای تشویقی است.

بطوریکه از اول دی ماه هزینه استفاده از طرح های تعرفه تشویقی رنگی برای مشترکین سیم کارت های دائمی، بر حسب نرخ های جدید محاسبه می شود. بنابراین، درصورتیکه با آغاز اعمال نرخ های جدید، مشترک سیم کلرت دائمی در یکی از طرحهای تشویقی قرار داشته باشد، در همان طرح نگه داشته شده و هزینه استفاده از خدمات برای او بر حسب نرخ های جدید محاسبه خواهد شد.

مشترکین سیم کارت اعتباری نیز که در فصل پاییز، طرحهای تعرفه تشویقی را فعال کرده اند و هنوز بخشی از دوره 30 روزه طرح آنان باقی مانده است، تا پایان روزهای باقیمانده از طرحی که قبلاً انتخاب کردهاند، بهرهمند خواهند شد و هزینه استفاده از خدمات شبکه برای آنها مطابق نرخ تعرفه های تشویقی جشنواره پاییزی محاسبه خواهد شد.

به این ترتیب، تا زمانیکه مدت اعتبار طرح تعرفه تشویقی که قبلاً فعال کردهاند، به پایان برسد هزینههای مربوط به طرح تعرفه بر حسب نرخهای قبلی برایشان محاسبه می شود. البته استفاده از سرویس GPRS از این قاعده مستثنی بوده و هزینه استفاده از این سرویس از اول دیماه مطابق نرخ های جدید که کاهش چشمگیری یافته اند محاسبه خواهد شد. همچنین در این دوره، طرح تعرفه طلایی به مشترکین سیم کارتهای اعتباری نیز ارائه شده است.



جشنواره زمستانی ایرانسل شامل 2 دوره قرعه کشی با جوایز بزرگ است که در قرعه کشی 22 بهمن ماه به قید قرعه 10 دستگاه پژو 206 و 22 گوشی تلفن همراه Nokia E90 به افرادی که در فاصله یکم دی تا 22 بهمن ماه 86 اولین تماس را از سیم کارت دائمی،اعتباری و یا پیام رسان خود برقرار و ثبت نام خود را تکمیل کرده باشند، اهدا خواهد شد.

در قرعه کشی بزرگ 15 فروردین 87 ویژه سال نو نیز ایرانسل به قید قرعه یک دستگاه خودروی Chairman، 5 دستگاه خودروی پژو پارس و 10 دستگاه خودروی MVM به مشترکینی که در فاصله یکم دیماه 86 تا 15 فروردین 87 اولین تماس را از سیم کارت دائمی، اعتباری و یا پیام رسان خود برقرار و ثبت نام خود را تکمیل کرده باشند، اهدا خواهد کرد.



مشترکان ایرانسل برای مشاهده جزئیات بیشتر در خصوص تعرفه های جدید طرح های تشویقی، مکالمه شبانه، GPRS و تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره زمستانی ایرانسل به این آدرس بروید
http://www.7tir.com/news/index.php/240/

مقایسه ی گوشیهای سونی اریکسون P990 و نوکیا N80 ٠

یک مقایسه ی سریع می کنم تا بعد :
سیستم عامل :
P990 : سیمبین UIQ : بنظرم بهتره . امکانات بیشتر - یوزر فرندلی تر بودن - تاچ اسکرین بودن و ...
N80 : سیمبین سری 60 : ضعفش به خاطر عواملیست که در بالا به عنوان برتری UIQ گفتم . همچنین نرم افزارهای
سری 60 فعلی روی اون کار نمی کنه . اما کلا ازدیاد نرم افزاری بیشتری داره

دوربین عکاسی :
P990 : دو مگاپیکسل : بنظرم بهتره . اتوفوکوس - ماکرو - رنگ و آب بهتر - فلاش و ...
N80 : سه مگاپیکسل : بنظرم ضعیفتره . با وجود ماکرو و فلاش و رزولوشن بهتر ، نه رنگ و آب آنچنانی داره نه اتوفوکوس
در نتیجه عکس های بزرگ بدردنخور ( در مقایسه با P990 ) میگیره . ولی P990 کوچکتر ( در مقایسه با N80 ) می گیره
اما بهتر

دوربین فیلمبرداری :
P990 : بصورت CIF : بنظرم بهتره . بیت ریت بیشتری داره
N80 : بصورت CIF : بنظرم ضعیفتره . بیت ریت کمتری داره

صفحه نمایش :
P990 : بنظرم بهتره . تاچ اسکرین - QVGA - 256K - تاچ اسکرین ( که هزاران مزایا داره )
N80 : بنظرم ضعیف تره . درسته کیفیت رنگ کمی بهتره ( 352 x 416 pixels, 35 x 41 mm در مقابل 240 x 320 pixels, 42 x 57 mm )
ولی هم کوچکتره - هم تاچ اسکرین نیست

شبکه ی ارتباطی و آنتن دهی :
برابرند
P990 : UMTS / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900 - 3G Yes, 384 kbps
N80 : UMTS / GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - 3G Yes, 384 kbps

امکانات اینترنتی و شبکه ای دیگر ( بی کاربرد در ایران ) :
برابرند
P990 : GPRS Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps
HSCSD Yes
EDGE No
N80 : GPRS Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps
HSCSD No
EDGE Class 10, 236.8 kbps

P990 قابلیت EDGE ندارد N80 قابلیت HSCSD . بدلیل بی کاربرد بودن در ایران خیلی بحث نمی کنیم

Wi - Fi ( بی کاربرد در ایران ) :
P990 : Wi-Fi 802.11b
N80 : Wi-Fi 802.11g, UMA
N80 قویتره ولی چون در ایران کاربردی ندارد بحث نمی کنیم
( هر چند بر طبق ریویوها این قابلیت چندان خوب از آب در نیامده )

امکانات ارتباطی :
P990 : بلوتوث 2 - اینفرارد - USB - MMS - SMS - EMS - MMS - EMail
N80 : بلوتوث - اینفرارد - USB - SMS - MMS - Email - Instant Messaging
P990 به خاطر داشتن بلوتوث ورژن 2 بنظرم بهتره

طراحی :
بنظر من N80 زیباتره و چون سبکتره بهتر هست ولی P990 برای سنگینی خودش دلیل دارد
اما کلا دیزاین N80 قوی تره

سایر امکانات :
رادیو : هر دو برابرند ولی برنامه ی P990 بسیار کاملتر از N80 است ( در ریویو ها می توان دید )
UPnP : این مورد یکی از برگ برنده های N80 است ( که هر چند خوب در نیامده ولی کاربردهایی دارد )
کیبورد و تشخیص دست نوشته : نعمات بزرگی که N80 از آن محروم است و خیلی هم ضرر کرده
Jog Dial & Joy Stick : در این مورد P990 به دلیل داشتن هر دو برتر است
صدا : بر اساس تجربه صدای SE همیشه قوی بوده ولی جایی از صدای N80 تعریف نشده
پخش مولتی مدیا : برابر است .
مموری : P990 به علت پشتیبانی مموری بیتشر قویتر است
P990 می تواند تا هر چقدر مموری را پشتیبانی کند در حالیکه N80 فقط تا 2GB مموری پشتیبانی می کند
مجموع مموری N80 برابر با 168Mb است و در P990 برابر با 144
RSS reader : در P990 هست و در N80 نیست
Business card scanner : خاص P990 و بسیار جالب

طوفان سونی اریکسون: نگاهی به Sony Ericsson P990

منحصر به فرد. این عبارتی است که در مورد تمامی محصولات سونی اریکسون مصداق دارد. گوشی جدید این کمپانی که از سری گوشی های هوشمند این شرکت است باز هم محصول متفاوتی نسبت به قبل است:
Sony Ericsson P990
در ادامه نگاهی به قابلیتهای این مدل جدید می اندازیم.

Sony Ericsson P990

 

P990 شکل ظاهری مدل های پیشین سریP همانند P900 و P910 را حفظ کرده است با این تفاوت که در این مدل صفحه کلید Qwerty گوشی روی بدنه آن قرار گرفته نه روی قسمت پشتی صفحه تاشو ، که برای دسترسی به این صفحه کلید می بایست توسط یک پیچ گوشتی مخصوص صفحه کلید تاشو را باز نموده و سپس با قرار دادن یک قسمت جدید آن را به شکل یک گوشی هوشمند در آورید!
صفحه نمایش این گوشی 2.76 اینچ می باشد که مقدار نسبتا بزرگی است و حساس به تماس می باشد و وضوح تصویری معادل 320*240 دارد و می تواند تا 256 هزار رنگ را نمایش دهد. البته وضوح تصویر در حالت بسته بودن در تاشو به مقدار 256*240 کاهش می یابد و علاوه بر آن قابلیت حساس به تماس نیز در حالت بسته بودن درب غیر فعال است.

Sony Ericsson P990

رابط کاربری این گوشی UIQ3.0 است که رابط کاربری مخصوص گوشی های با سیستم عامل symbian 9.1 است که در نسخه های قبلی این رابط کاربری ، ازگوشی تنها در صورت باز بودن درب تاشو می شد استفاده کرد در حالیکه این رابط جدید حالت بسته بودن درب تاشو را نیز پشتیبانی می کند البته در حالت بسته بودن درب تاشو دسترسی به تمامی منوها موجود نبوده از گوشی بعنوان یک دستگاه معمولی می توان استفاده کرد.

دفترچه تلفن این گوشی نیز نامحدود است و هر چقدر که حافظه گوشی به شما اجازه می دهد میتوانید شماره ذخیره کرده به هر کدام زنگ و تصویر دلخواه اختصاص دهید. امکان جالب دیگری که کم کم در سایر گوشی ها هم می بایست منتظر آن باشیم این است که درهنگام رد تماس بصورت خودکار به شخص تماس گیرنده SMS زده و او را از دلیل رد تماس باخبر کرده جلوی بسیاری از سوءتفاهم ها را می گیرد. این گوشی دارای 128 مگابایت حافظه فلش و 64 مگابایت حافظه داخلی است که در کل می توان بروی آن 80 مگابایت اطلاعات ذخیره کرد.

پخش کننده موسیقی این گوشی نیز همانند سایر گوشی های سری واکمن سونی اریکسون بوده از کیفیت بالائی برخوردار است ضمن آنکه بلندگو های این گوشی نیز صدای نسبتا بلندی دارند ( البته انتظار شنیدن صدائی معادل گوشی های سری واکمن را نباید داشته باشید) .

دوربین این گوشی بزرگترین ایرادی را که در طی سالهای اخیر به گوشی های هوشمند سونی اریکسون وارد می شد را برطرف کرده است ، دوربین این گوشی دارای رزولوشن 2 مگا پیکسل بوده کیفیتی معادل Sony Ericsson K750 ارائه می دهد که از بهترین دو مگاپیکسلی های بازار است. بالاترین وضوح قابل ارائه در این مدل 1200*1600 پیکسل است . کیفیت فیلم برداری این گوشی همانند اکثر گوشی های موجود ، زیاد تعریفی ندارد و فیلم را با سرعت 15 فریم در ثانیه می گیرد که کیفیت چندان بالائی نیست.
از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به موارد زیراشاره کرد :
رادیو FM بهمراه پشتیبانی از RDS ، پورت Infrared و پورت USB بهمراه بلوتوث نسخه 2 .
همچنین بروی این گوشی برنامه های مختلف Office از جمله Quick Office نصب می باشد. همجنین برنامه جداگانه ای به نام PDF+ برای استفاده از این فرمت پر استفاده دارد.
این گوشی از این هفته در ایران با گارانتی سیتادل تلکام به قیمت حدود 870 هزار تومان عرضه خواهد شد.

Sony Ericsson K800i


sony ericsson mobile communications:Sony Ericsson K800i
قیمت(ریال): 2300000 - 3100000

W580i


sony ericsson mobile communications:Sony Ericsson W580i (Urban Grey)
قیمت(ریال): 2830000 - 3070000