قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

بررسی آنر ویو 20

آنر ویو 20 مجموعه‌ای از ویژگی‌های جذاب، نظیر دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی قدرتمند ۷ نانومتری و طراحی بدون‌ حاشیه را با قیمتی ارزان‌تر از ۶۰۰ یورو دراختیار کاربر می‌گذارد.

بازار گوشی‌های هوشمند ۱،۰۰۰ دلاری به‌دلیل نزدیک‌شدن شرکت‌ها به مرز فناوری‌های دردسترس و نبود نوآوری‌های جالب‌توجه، هم‌اکنون با رکود دست‌به‌گریبان است. کاربران ترجیح می‌دهند به‌جای پرداخت مبالغ هنگفت برای خرید دستگاهی که تفاوت‌های اندکی با نسل گذشته‌ دارد، از گوشی فعلی خود برای مدت طولانی‌تری استفاده کنند. همین موضوع باعث می‌شود شرکت بزرگی همچون اپل با تجدیدنظر در تخمین‌های مربوط به میزان فروش آیفون، از احتمال کاهش چندمیلیارد دلاری درآمد حاصل از فروش خانواده‌ی گوشی‌های هوشمند خود خبر دهد. 

درمقابل، چینی‌ها با پرچم‌داران اقتصادی خود داستان متفاوتی روایت می‌کنند. آن‌ها با عرضه‌ی محصولاتی، همچون وان‌پلاس 6T و شیائومی می 8، در بازه‌های قیمتی حدود ۵۰۰ دلار، از بسیاری جنبه‌ها تجربه‌‌ای هم‌سطح با گوشی‌های گران‌قیمت را برای کاربر به‌ارمغان می‌آورند و بدین‌ترتیب خلأ نوآوری‌های شگفت‌انگیز و جریان‌ساز در بازار کنونی موبایل را با برچسب‌های قیمتی معقول و رقابتی محصولاتشان جبران می‌کنند. آنر یکی دیگر از برندهای چینی شناخته‌شده‌ای است که استراتژی مشابهی در پیش گرفته است. این شرکت نوظهور که مخاطبان خود را نسل جوان می‌داند، اخیرا با رونمایی پرچم‌داران خاصی، مانند آنر مجیک ۲ و آنر ویو ۲۰، بیش‌از‌پیش در کانون توجهات قرار دارد.

زیبایی بی‌نظیر

در رویدادی که آنر در شهر پاریس برگزار کرد، در کنار نسخه‌ی استاندارد این گوشی، نسخه‌ی ویژه‌ای هم با عنوان آنر ویو ۲۰ موسکینو معرفی کرد. این مدل ویژه در واقع حاصل همکاری آنر و شرکت ایتالیایی موسکینو است که در زمینه‌ی مد فعال است.

آنر ویو ۲۰ جدیدترین فناوری‌ها را با ظاهری ظریف ترکیب کرده است تا به تعادلی بی‌نقص بین فناوری و زیبایی دست پیدا کند. شاید بدانید که برای برند آنر، طراحی ارزش و اهمیتی بنیادی دارد. آنر ویو 20 با به کار گیری مولفه‌هایی از جمله نمایشگر تقریبا 100 درصدی و بافت نانویی (Nano texture) در پنل پشتی، طراحی متمایز و مورد انتظار کاربران از گوشی های هوشمند آنر را ارائه کرده است.

Image result for ‫بررسی آنر ویو 20‬‎

آنر ویو ۲۰ در همان نخستین برخورد، با ظاهر منحصربه‌فرد خود، احساسی نیرومند ایجاد می‌کند. زیرا طراحان این گوشی توانسته‌اند ضمن حفظ ظرافت و سادگی، جدیدترین فناوری‌های روز را هم به کار بگیرند.

نمایشگر تقریبا 100 درصدی: بیشتر ببینید، بیشتر لذت ببرید

چرخه عمر در صنعت گوشی های هوشمند نسبتا کوتاه است و مدرن‌ترین فناوری‌ها در گوشی های پرچمدار ظرف مدتی کوتاه جای خود را به فناوری‌ها و ویژگی‌های جدیدتر می‌دهند. از حدود ده سال پیش که نخستین گوشی های هوشمند معرفی شدند، پیشرفت‌های عمده‌ای در این حوزه حاصل شده است. برای نمونه، در طول این سال‌ها نمایشگرهای گوشی های هوشمند تغییرات بسیار زیادی از سر گذرانده‌اند. در آغاز قطر نمایشگر گوشی های هوشمند فقط 3.5 اینچ و وضوح تصویرشان تنها 320 در 480 پیکسل بود. طولی نکشید که تولیدکنندگان گوشی های اندرویدی به قابلیت‌های نمایشگرهای تمام لمسی پی بردند و به سرعت فناوری مربوط به این نمایشگرها را توسعه دادند.

مشخصات فنی آنر ویو 20 هواوی
عرضه
معرفی2018، دسامبر
وضعیتموجود. عرضه شده در دسامبر 2018
نمایشگر
نوعIPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
سایز6.4 اینچ (~85.7% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن1080 در 2310 پیکسل (~398 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
محافظبله
Magic UI 2.0
بدنه
ابعاد156.9 در 75.4 در 8.1 میلی‌متر
وزن180 گرم
سیم‌کارتدو سیم‌کارته‌ی هیبریدی (نانو-سیم، همزمان یکی فعال)
پلتفرم
سیستم‌عاملاندروید 9.0 (پای)
تراشه- HiSilicon Kirin 980 - 7 نانومتری
پردازنده مرکزی8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.6 گیگاهرتزی Cortex-A76 و دو هسته‌ی 1.92 گیگاهرتزی Cortex-A76 و چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Cortex-A55)
پردازنده گرافیکیMali-G76 MP10
حافظه
درگاه حافظهتا 256 گیگابایت (درگاه اختصاصی)
حافظه داخلی128 گیگابایت، 6/8 گیگابایت رم یا 256 گیگابایت، 8 گیگابایت رم
دوربین
اصلی- 48 مگاپیکسل: سنسور 1/2 اینچ، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل, فوکوس خودکار با تشخیص فاز - دوربین TOF 3D stereo
قابلیت‌هاپانوراما، HDR، فلش LED
ویدیو2160p@30fps، 1080p@30fps
سلفی25 مگاپیکسل، f/2.0
صدا
جک ۳.۵ میلی‌متریبله
- لغو کننده‌ی نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی
باتری
باتریباتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت
قابلیت‌ها
حسگرهاحسگر اثرانگشت (پشت گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما
- شارژ سریع باتری 5V/4.5A با توان 22.5 وات - پخش‌کننده‌ی DivX/Xvid/MP4/H.265 - پخش‌کننده‌ی MP3/eAAC+/WMA/WAV/Flac - ویراستار اسناد - ویراستار عکس و فیلم
شبکه
فناوریGSM / HSPA / LTE
اتصالات
شبکه بی‌سیمWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، WiFi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث5.0، A2DP، aptX HD، LE
GPSبله، با دو بانده A-GPS، GLONASS، BDS
NFCبله
رادیوخیر
USB3.1، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل ، OTG
متفرقه
رنگ‌ها- آبی، قرمز و مشکی بری نسخه‌ی معمولی - قرمز تیره و آبی تیره برای نسخه‌ی موسکینو
محدوده قیمت- حدود 380 یورو برای نسخه‌ی معمولی - حدود 569 یورو برای نسخه‌ی موسکینو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد