قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

گلکسی S8 ده میلیون تومانی


کمپانی سامسونگ با آغاز فروش محصول جدید خود یعنی گلکسی S8 توانسته بخش قابل توجهی از مشتریان خود را راضی نگاه دارد و فروش خوبی را از آن خود کند. طراحان این شرکت توانسته اند با ایجاد تغییرات اساسی در مقایسه با مدل های پیشین یک گوشی قابل رقابت را به بازار عرضه کنند.

گلکسی S8 در کنار ظاهری زیبا با جابجایی حسگر تشخیص اثر انگشت و حذف دکمه سخت افزاری هوم توانسته توجه بخش زیادی از مشتریان گوشی های هوشمند را به خود جلب کند. سامسونگ طی مدتی کوتاه از عرضه این محصول فروش قابل توجهی را کسب کرده است. با این حال گلکسی S8 هم مانند سایر محصولات این شرکت در جلب رضایت علاقه مندان به گوشی های لوکس چندان موفق عمل نکرده است.

کاربرانی که جدا از کارایی گوشی تلفن همراه را به وسیله ای برای نشان دادن موقعیت اجتماعی خود بدل کرده اند معمولا به دنبال محصولاتی هستند که لااقل در ظاهر کمی متمایز باشد. این دسته از کاربران اغلب گوشی هایی با روکش طلا را ترجیح می دهند. هرچند که از نگاه اطرافیان خرید یک گوشی که هر ساله مدل جدیدتری از آن به بازار می آید چندان عقلانی و اقتصادی نیست.

با این وجود شرکت Truly Exquisite واقع در لندن با در نظر گرفتن سلیقه این مشتریان گلکسی اس ۸ و مدل پلاس آن را با روکشی از طلا و قیمت گوشی خیره کننده ۲۸۱۰ تا ۳۰۰۰ به فروش می رسانند.

Truly Exquisite برای جذب بیشتر خریداران تعدادی وسیله جانبی نیز به همراه گوشی های لوکس خود هدیه می دهد. یک جعبه چوبی، پاور بانک با نشان اختصاصی، هدست واقعیت مجازی Gear VR، یک شارژر وایرلس، نگهدارنده چرمی و یکی از مهم‌ترین ملزومات اسمارت فون‌های چند هزار دلاری یعنی کارت ویزیت لوکس!

این دو گوشی هوشمند با فریم های طلایی، رز گلد و پلاتینی تولید می شوند. برای دستگاه ‌ها نیز رنگ‌های مشکی نیمه شب و ارغوانی خاکی در نظر گرفته شده است.

با وجود افزایش ۳۷۰ درصدی هزینه، این کمپانی ارسال سفارشات خود را از ۲۲ ماه می آغاز خواهد کرد. شما نیز اگر مایل یه خرید یک محصول لوکس هستید شرکت Truly Exquisite انتخاب خوبی به نظر می رسد.


مقایسه دوربین گلکسی اس 8 با گلکسی اس 7 اج

نتیجه تصویری برای گلکسی اس 8 با گلکسی اس 7 اج

امروزه دوربین یکی از مهمترین معیارهای خرید گوشی به شمار میرود در مطلب زیر به تفصیل دوربین گلکسی اس 8 را با گلکسی اس 7 مقایسه میکنیم و مشخصات دقیق دوربین ها را شرح میدهیم میتوانید با بررسی های به عمل آمده طبق معیارهای مدنظرتان گوشی مورد نظرتان را انتخاب کنید

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هر گوشی‌ هوشمند دوربین آن است و در این بخش، پرچم‌داران سامسونگ همواره در جمع بهترین‌ها قرار داشته‌اند. سال گذشته سامسونگ، گلکسی اس ۷ را روانه‌ی بازار کرد؛ گوشی هوشمندی که هنوز هم از نظر عکاسی، در جمع مدعیان قرار دارد؛ اما اکنون که گلکسی اس 8 از راه رسیده است، فرصت داریم که عملکرد دوربین این گوشی را در قیاس با نسل پیشین آن بسنجیم.

در ادامه، تصویر ثبت‌شده توسط دوربین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۷ اج در سناریو‌های مختلف را کنار هم قرار داده‌ایم تا شما کاربران نیز بتوانید به‌راحتی آن‌ها را مقایسه کنید. در آزمایش‌های زیر، تصویر بالا متعلق به گلکسی اس ۷ اج است و تصویر پایین به گلکسی اس ۸ تعلق  دارد.

قیمت گوشی موبایل در بازار

آزمایش اول 

در این آزمایش، تصاویر در داخل استودیو و با نور مناسب ثبت شده‌اند. در این آزمایش هر دو تصویر شارپ هستند و جزئیات خوبی ثبت کرده‌‌اند؛ اما گلکسی اس ۷ اج رنگ‌ها را کمی اشباع‌تر از گلکسی اس ۸ به نمایش می‌گذارد و این موضوع باعث جذابیت بیشتر تصویر بالا می‌شود. 

آزمایش دوم

در این آزمایش نیز تصویری در داخل استودیو و با نور مناسب توسط دو گوشی ثبت کردیم. تصویری که گلکسی اس ۷ اج ثبت کرده، مشابه آزمایش قبلی رنگ‌های اشباع‌تری ثبت کرده که البته در این مرحله تفاوت دو گوشی بسیار اندک است. هر دو گوشی جزئیات را در سطح بالایی حفظ کرده‌اند.

آزمایش سوم

در این آزمایش، با هر دو گوشی تصویری ماکرو در داخل استودیو و با نور مناسب ثبت شده است. همانند دو مورد پیشین، باز هم گلکسی اس ۷ اج غلظت رنگ بیشتری به همراه دارد. این موضوع باعث شده است کنتراست کلی تصویر ثبت‌شده توسط گلکسی اس ۸۸ پایین‌تر و بدین ترتیب  جذابیت کمتری داشته باشد.

آزمایش چهارم

در آزمایش چهارم، تصویری در محیط بیرون و با نور مناسب ثبت کرده‌ایم. در این آزمایش تصویر گلکسی اس ۷ اج همچنان رنگ‌های غلیظ‌تری نسبت به گلکسی اس ۸ دارد؛ اما رنگ‌های ثبت‌شده توسط گلکسی اس ۸ طبیعی‌تر هستند؛ بنابراین انتخاب از بین این دو تصویر کاملا سلیقه‌ای است.

آزمایش پنجم

تصاویر آزمایش پنجم در محیط بیرون با نور مناسب و به‌صورت ماکرو ثبت شده‌اند. همچنان شاهد رنگ‌های غلیظ‌تر گلکسی اس ۷ اج هستیم. این موضوع منجر به جذاب‌ نشان داده شدن تصاویر می‌شود. اما باید توجه داشته باشید که رنگ‌های کمی از واقعیت فاصله خواهند گرفت. انتخاب تصویر بهتر، به سلیقه‌ی بیننده بستگی دارد.

آزمایش ششم

در آزمایش ششم، تصاویر در محیط استودیو و با نور کم ثبت شده‌اند تا محیط اتاق‌های کم‌نور شبیه‌سازی شود. در این آزمایش، گلکسی اس ۸ رنگ‌های طبیعی‌تری تولید کرده و در سایه‌ها نیز جزئیات بیشتری ثبت کرده است؛ اما در پاره‌ای از بخش‌ها شاهد آن هستیم که گلکسی اس ۷ جزئیات بیشتری به نمایش می‌گذارد.

آزمایش هفتم

آزمایش هفتم مربوط به ثبت تصویر سلفی در محیط داخل و با نور مناسب است و همان‌طور که مشاهده می‌کنید، گلکسی اس ۸ تصویر به‌مراتب بهتری ثبت کرده است؛ با این حال که تصویر کمی گرم‌تر ثبت شده، جزئیات چهره و رنگ پوست در گلکسی اس ۸ تفاوت و برتری آشکاری نسبت به نسل پیشین خود دارد.

آزمایش هشتم

در نهایت آزمایش هشتم برای بررسی گستره‌ی دینامیک دوربین دو گوشی انجام شده است. گلکسی اس ۸ در این شرایط موفق به ثبت جزئیات بیشتری در سایه‌ها شده است. اما ثبت شدت نور بیشتر، باعث شده برخی جزئیات اطراف منبع نور به‌طور کامل از بین بروند.

مقایسه گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس و نظر سنجی برای خرید گلکسی S8

در آخرین نظرسنجی هفتگی از شما خوانندگان و همراهان همیشگی خواستیم تصمیم خود مبنی بر تمایل یا عدم تمایل به خرید گلکسی اس ۸ را با ما در میان بگذارید.

پس از آنکه سامسونگ در اواخر تابستان و اوایل پاییز ۲۰۱۶ با مشکلی به نام انفجار باتری گلکسی نوت ۷ روبه‌رو شد و در  نتیجه تصمیم به توقف تولید و جمع‌آوری این محصول گرفت؛ بسیاری پیش‌بینی کردند که این کمپانی کره‌ای تمام تلاش خود را برای تولید یک گوشی هوشمند تمام‌عیار به کار خواهد گرفت. با توجه به اینکه قرعه به نام گلکسی اس ۸ افتاده بود، بسیاری در انتظار عرضه‌ی یک محصول متفاوت بودند. پس از انتشار شایعات و اخبار متعدد در رابطه با ویژگی‌های گلکسی اس ۸، سامسونگ گوشی هوشمند پرچم‌دار خود را طی مراسمی که ۹ فروردین‌ برگزار شد و در قالب دو نسخه رونمایی کرد. گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس دو پرچم‌دار جدید سامسونگ هستند که تفاوت آن‌ها در سایز نمایشگر  و همچنین ظرفیت باتری است که با توجه به سایز متفاوت چندان تعجب‌برانگیز نیست.

البته باید به این نکته اشاره کرد که سامسونگ همچون گذشته، پرچم‌دار خود را در دو نسخه با تراشه‌ی اکسینوس ۸۸۹۵ و اسنپدراگون ۸۳۵ راهی بازار خواهد کرد. گلکسی اس ۸ با بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۸ اینچی و لبه‌های خمیده در دو طرف، راهی بازار خواهد شد. نکته‌ی جالب توجه در مورد این گوشی‌ هوشمند، حاشیه‌ی بسیار باریک در بالا و پایین گوشی است؛ به طوری که گلکسی اس ۸ با وجود بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۸ اینچی، تنها ۶ میلی‌متر از گلکسی اس ۷ با نمایشگر ۵.۱ اینچی بلندتر است. همچنین برادر بزرگ‌تر پرچم‌دار کره‌ای یا همان گلکسی اس ۸ پلاس از وجود نمایشگر ۶.۲ اینچی بهره می‌برد؛ حال آنکه ابعاد آن با آیفون ۷ پلاس مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی برابر است.

نظرسنجی گلکسی اس 8

در این نظرسنجی ۱۱,۱۸۲ نفر شرکت کردند که بر اساس آخرین آمار، ۶۲۳۱ نفر از شرکت‌کنندگان یا ۵۵.۷۲ درصد از نظر مثبت خود برای خرید گلکسی اس ۸ گفتند. ۳۰۱۴ نفر یا ۲۶.۹۵ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که ترجیح می‌دهند در صورت خرید یک گوشی هوشمند، محصولات سایر رقبا را انتخاب و خریداری کنند. ۱۷.۳۲ درصد یا ۱۹۳۷ نفر نیز با انتخاب گزینه‌ی «خیر» احتمالا تصمیمی برای خرید گوشی‌ هوشمند جدید ندارند.

گوشی گلکسی S8 با بهترین نمایشگر موجود در بازار

دیسپلی میت: گلکسی اس 8 بهترین نمایشگر موجود در بازار را دارد

تلویزیون‌ها و گوشی‌های سامسونگ همیشه نمایشگرهای زیبا با تصاویر واضح و رنگ‌های روشن داشته‌اند. اما گلکسی اس 8 این عالی بودن را وارد مرحله جدیدی می‌کند. دیسپلی‌میت که یکی از مراجع تست نمایشگر در دنیا است، به نمایشگر گلکسی اس 8 بالاترین نمره یعنی +A داده است.

شکی وجود ندارد که گلکسی S8 می‌تواند عنوان بهترین نمایشگر موبایل را به دوش بکشد. بر اساس گفته‌های دیسپلی‌میت، اوج روشنایی نمایشگر این پرچم‌دار به ۱۰۲۰ نیت می‌رسد که به‌راحتی از روشن‌ترین نمایشگرهای موبایل بیشتر است. گلکسی اس 8 به‌خوبی محتوای HDR را نمایش دهد و اولین گوشی هوشمندی است که از UHD Allianceبه‌عنوان «دستگاه قابل حمل ممتاز برای پخش ویدئوی HDR» تأییدیه دریافت می‌کند. این بدان معنا است که گلکسی اس 8 می‌تواند ویدئوها را با دقت رنگی و بازه رنگ تلویزیون‌های HDR که اولین بار در نمایشگاه CES در سال ۲۰۱۶ به نمایش درآمدند، نشان دهد. تعجبی ندارد که اپل تصمیم گرفته است تمام نمایشگرهای آیفون ۸ را به سامسونگ سفارش دهد.

بهترین بازی های رایگان اندروید برای فروردین 2017

مدتی است که به صورت دوره ای هر چندوقت یکبار 15 بازی رایگان اندروید را برای تجربه در طول یک ماه معرفی میکنیم.و این ماه هم 

چند ماهی می‌شود که به صورت ماهیانه ۱۵ بازی رایگان اندروید را برای تجربه در طول ماه معرفی می‌کنیم. در این ماه نیز قصد داریم تا ۱۵ بازی دیگر را برای ماه فروردین معرفی کنیم که اکثرا به صورت تک نفره هستند. سعی شده در لیست ماه فروردین تقریبا تمامی سلایق در نظر گرفته شود و بازی‌ها در کنار سرگرم‌کننده بودن ارزش ادامه را نیز داشته باشند. تمامی بازی‌های لیست پایین رایگان بوده و به راحتی در صورتی که موقعیت حساب کاربری گوگل شما برروی ایران تنظیم نشده باشد، قابل دانلود هستند. البته با جستجویی ساده در گوگل می‌توانید دسترسی آسانی را برای دانلود تمامی بازی‌های لیست داشته باشید. برخلاف بهترین بازی‌های رایگان اندروید در ماه اسفند که بیشتر بروی بازی‌های پیکسلی تمرکز داشت در ماه گذشته بازی‌هایی عمدتا ساده و بدون پیچیدگی‌های زیاد منتشر شده‌اند. البته هنوزم بازی‌های تماما آنلاین یا پیکسلی در لیست بهترین‌ها حضور دارند.

بازی‌‌ها بدون ترتیب خاصی و تنها براساس حروف الفبا چیده شده‌اند.


Archer Dash 2 - Retro Runner


با وجود انتشار بازی‌هایی با گرافیک‌های عالی هنوزم بازی‌هایی با استایل قدیمی و آرکید محبوبیت خاصی را میان بازیکنان دارند. Archer Dash 2 یکی از آن بازی‌های متفاوت است که در آن با یک آرچر همراه می‌شوید تا با پرش از روی موانع و شکاری دقیق با تیرکمان در کنار گرفتن آیتم‌های مختلف، دشمنان‌تان را تک به تک از دور خارج کنید. بازی سرعت بالایی دارد و حرفه‌ای شدن در آن بسیار مشکل است. با این حال، رقابتی بی‌پایان و طراحی ۸ بیتی اما با کیفیت بازی باعث می‌شود تا آرچر دش 2 به یک بازی اعتیادآور تبدیل شود. شما همچنین قادر به انتخاب باس‌ها و تغییر رنگ مراحل به دلخواه هستید که چالش‌ها و تنوع بیشتری را به روند بازی می‌دهد. هرچند بازی دارای خرید‌های درون برنامه‌ای است اما بدون خریدهای درون برنامه‌ای هم ادامه بازی ممکن بوده و خللی در پیشروی‌تان ایجاد نمی‌شود. در جریان مراحل با عبور از سد هر یک از پنج باس، ظاهر پس‌زمینه تغییر می‌کند.