قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

بهترین گوشی هوشمند کدام است

باتوجه‌به افزایش بی‌سابقه قیمت گوشی‌های هوشمند، این دستگاه‌های مهم که بخش بزرگی از زندگی ما را به خودشان اختصاص می‌دهند، به کالاهایی لوکس تبدیل شده‌اند. حال نزدیک به ۹ سال بعد و در شرایطی که سامسونگ تمام آزمون‌وخطاهای ممکن را روی سری نوت پیاده کرده است، به جایی رسیده‌ایم که گلکسی نوت یکی از بالغ‌ترین خانواده‌های دنیای گوشی‌های پرچم‌دار به‌شمار می‌آید.

بنابراین هنگام خرید گوشی جدید، باید پیش از گذشته وسواس به خرج دهیم و مدلی را انتخاب کنیم که بیشترین امکانات و بهترین تجربه را با قیمت موردنظرمان ارائه می‌دهد.

بهترین گوشی تا ۶ میلیون تومان کدام است؟

بهترین گوشی تا ۶ میلیون تومان، گلکسی A51 سامسونگ است. این گوشی نمایشگری بزرگ و باکیفیت دارد، از دوربین چهارگانه بهره می‌برد و حتی به حسگر تشخیص اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز شده است.

به‌همین‌دلیل در این مقاله می‌خواهیم بهترین گوشی‌های هوشمند را در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی کنیم. از بهترین گوشی تا ۲ میلیون تومان تا بهترین گوشی ۴۰ میلیون تومانی تا بتوانید با هر بودجه‌ای که در نظر دارید، بهترین گوشی ممکن را بخرید.

مدل‌های اولترا قابلیت‌های ویژه‌ای ارائه می‌دهند که معمولا با محصولات دیگر سامسونگ دردسترس نیستند؛ البته این امکانات و قابلیت‌ها به کره‌ای‌ها اجازه می‌دهد که برای مدل‌‌های اولترا برچسب قیمتی نجومی درنظر بگیرد.


درنظر داشته باشید که باتوجه‌به تغییرات قیمت زیاد در بازار گوشی‌های موبایل، این مقاله هر ماه و باتوجه‌به قیمت روز، به‌روزرسانی می‌شود.


بهترین گوشی تا ۲ میلیون تومان

نوکیا 2.2

راهنمای خرید بهترین گوشی هوشمند | نوکیا 2.2

نوکیا 2.2 در بازار ایران در دو مدل یکی با دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. مدل اول را می‌توانید با قیمتی زیر ۲ میلیون تومان تهیه کنید. بررسی پرچم‌داران جدید سامسونگ را با طراحی آن‌ها آغاز می‌کنیم؛ جایی که یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌ها را بین نوت 20 و نوت 20 اولترا شاهد هستیم. پیش از هر چیز باید بدانید که این دو گوشی بسیار بزرگ و سنگین هستند و نباید انتظار ارگونومی و خوش‌دستی را از آن‌ها داشته باشید.

 مزیت اصلی نوکیا 2.2 در مقایسه با گوشی‌های هم‌قیمتش این است که از سیستم‌عامل اندروید وان استفاده می‌کند. اندروید وان، نسخه سبک‌تر و کم‌حجم‌تری از اندروید است؛ بنابراین نوکیا 2.2 می‌تواند تجربه کم‌وبیش روانی را با وجود سخت‌افزار ضعیفش ارائه دهد؛ سقوط از ارتفاع دو متری را به‌راحتی تحمل کند؛ بنابراین به‌نظر می‌رسد که به سطحی رسیده‌ایم که دیگر نیازی به استفاده از محافظ صفحه‌نمایش نداریم؛ 

به‌علاوه، نوکیا هم می‌تواند به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بیشتری را برای این گوشی منتشر کند.

انتخاب جایگزین: نزدیک‌ترین رقیب به این گوشی، سامسونگ گلکسی A01 محسوب می‌شود، اما نماینده نوکیا برتری‌های قابل‌توجهی دارد که برای نمونه می‌توانیم به نمایشگر IPS، فرکانس بیشتر پردازنده، باتری قابل تعویض و از همه مهم‌تر، قیمت کمتر اشاره کنیم. اگر از روبه‌رو به هر دو گوشی نگاه کنید، تفاوت‌های زیادی را مشاهده خواهید کرد. گلکسی نوت 20 اولترا نمایشگری بزرگ و خمیده دارد که از دو طرف مثل آبشار روی لبه‌های کناری فرود آمده است.اگر به‌دنبال گوشی هوشمند مناسبی با حداقل قیمت می‌گردید، نوکیا 2.2 بهترین انتخابتان خواهد بود.


بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان

سامسونگ گلکسی A11

راهنمای خرید بهترین گوشی هوشمند | سامسونگ گلکسی A11

اگر می‌خواهید حداکثر سه میلیون تومان برای خرید گوشی هزینه کنید، سامسونگ گلکسی A11 بهترین انتخاب حال حاضر شما خواهد بود. سامسونگ این گوشی را اوایل سال جاری میلادی با اندروید نسخه ۱۰ معرفی کرد.حسگر اثر انگشت در هر دو گوشی در زیر نمایشگر قرار دارد. سامسونگ حسگرهای فراصوت را برای این دو گوشی انتخاب کرده است که از نظر دقت و سرعت شناسایی انگشت دست، تجربه‌ی نزدیکی به حسگرهای سنتی ارائه می‌دهند؛ هرچند که بازهم گهگاه با اختلال عملکرد آن‌ها مواجه می‌شویم.

 از جالب‌ترین مشخصات گلکسی A11 می‌توانیم به نمایشگر عریض ۶٫۴ اینچ، پردازنده هشت‌هسته‌ای،هر دو نمایشگر از استاندارد HDR10+ پشتیبانی می‌کنند و به‌لطف روشنایی زیاد و پوشش کامل DCI P3 گزینه‌های ایده‌آلی برای علاقه‌مندان به محتوای بصری هستند.

 سه دوربین در پشت، حسگر تشخیص اثرانگشت و باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کنیم.

در نظر داشته باشید که گلکسی A11 در دو مدل با دو یا سه گیگابایت رم وارد بازار ایران شده است و مدلی را که دو گیگابایت رم دارد می‌توانید با قیمتی زیر سه میلیون تومان تهیه کنید.


بهترین گوشی تا ۴ میلیون تومان

شیائومی ردمی نوت 9

راهنمای خرید بهترین گوشی هوشمند | شیائومی ردمی نوت 9

امکان ندارد فهرستی از بهترین گوشی‌ها پیدا کنید که مدلی از سری شیائومی ردمی نوت در آن نباشد. اگر بخواهید بودجه خود را تا سقف چهار میلیون تومان افزایش دهید و وارد قلمروی گوشی‌های میان‌رده شوید،سامسونگ نخستین پنل اولد سایز کوچک با پشتیبانی از نرخ نوسازی تصویر متغییر یا Variable Refresh Rate را در نوت ۲۰ اولترا به کار بسته و مدعی است که گوشی به‌راحتی می‌تواند بین حالت‌های ۱۲۰، ۶۰، ۳۰ و ۱۰ هرتز جابه‌جا شود. بدون شک باید به فکر خرید یکی از جدیدترین مدل‌های ردمی نوت باشید. درحال‌حاضر در بازار ایران می‌توانید مدل ۶۴ گیگابایت شیائومی ردمی نوت ۹ را با قیمتی نزدیک به چهار میلیون تومان خریداری کنید.

ردمی نوت ۹ با آنکه قیمت کمی که دارد، امکانات فوق‌العاده جذابی را ارائه می‌دهد. با الگوی ۱۰۰ درصدی روشنایی تا ۱۱۲۵ نیت افزایش پیدا می‌کند که عدد فوق‌العاده‌ای برای یک گوشی محسوب می‌شود. روشنایی حداقل نمایشگر‌های دو گوشی نیز مشابه دیگر پرچمداران سامسونگ در محدوده‌ی ۲ تا ۳ نیت قرار دارد که مناسب ارزیابی می‌شود.برای نمونه می‌توانیم به نمایشگر عریض ۶٫۴ اینچ با دقت Full HD، چهار دوربین برای انواع عکاسی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و از همه مهم‌تر، باتری بسیار قدرتمند ۵,۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی آن اشاره کنیم.