قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

فبلت 6.8 اینچی لنوو و باتری به گنجایش 3500mAh

همانطور که مطلع هستید، لنوو در حال کار بر روی فبلت جدید 6.8 اینچی می باشد. این دستگاه با شماره مدل PB1-770N بتازگی توانسته تاییدیه سازمان چینی TENAA را دریافت نماید.

قلب تپنده این فبلت را تراشه هشت هسته ای 1.5 گیگاهرتزی تشکیل داده، گرچه نام تراشه معلوم نیست. بعلاوه شامل دو گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است، بعلاوه قابلیت ارتقا حافظه تا 64 گیگابایت از طریق کارت microSD امکان پذیر است.

احتمالا درون نمایشگری با رزولوشن FullHD و سایز 6.8 اینچ با تراکم پیکسل 324ppi بسته بندی می شود. دوربین اصلی، 13 مگاپیکسل است که البته تنها به قابلیت فیلمبرداری 1080p محدود شده است. دوربین سلفی جلوی دستگاه، 5 مگاپیکسل است.

ابعاد فبلت، 186.6x96.6x7.7mm بوده و دارای وزن 230 گرم است که با توجه به سایز دستگاه فوق العاده سنگین نیست. شامل باتری به ظرفیت 3,500mAh می باشد.

با دریافت تاییدیه سازمان، انتظار می رود که Lenovo PB1-770N در هفته های اینده رسمی شود. قطعا در اینده جزئیات بیشتری از قیمت و زمان دسترسی به این تلفن دریافت خواهیم کرد.

Galaxy Note 5 مجهز به پورت USB Type-C

خبرهای جدید حاکی از ان است که فبلت پرچمدار اینده سامسونگ، Galaxy Note 5 به پورت USB 3.1 مجهز خواهد بود، که احتمالا از نوع سی ان می باشد. وجود پورت نوع سی USB 3.1 بر روی تلفن بدین معناست که دارای سرعت انتقال ماکزیمم 10Gbps با دستگاههای سازگار می باشد.

طبق خبرهای منتشر شده، فبلت اینده پیشرفته سامسونگ به نمایشگر 5.89 اینچی مجهز خواهد بود، گرچه شایعاتی در مورد استفاده از رزولوشن 4k در این دستگاه فبلت مطرح شده است. افزایش سایز نمایشگر موجب کاهش ضخامت دستگاه می شود، در نتیجه مدل جدید دارای ضخامت 7.9 میلیمتر در برابر پروفایل 8.5 میلیمتر Galaxy Note 4 فعلی می باشد.

ضخامت باتری، 4,100mAh نقل شده که ارتقا قابل توجهی نسبت به 3,220mAh مدل موجود می باشد. نسخه بهینه تر شده ای از قلم S-pen با نوت5 همراه خواهد شد، اندروید5.1.1، نسخه پلتفرم اجرایی بر روی دستگاه سامسونگ است.

احتمالا به تراشه Exynos 7422 مجهز خواهد شد، نسخه اصلاح شده از تراشه 7420 یافت شده در Galaxy S6 فعلی می باشد. حافظه پرسرعت UFS 2.0 از دستگاه پرچمدار نیز در مدل بزرگتر فبلت بکار خواهد رفت.

توجه داشته باشید که به احتمال زیاد دستگاه فبلت Galaxy Note 5 سامسونگ در رویداد IFA برلین در سپتامبر رسمی خواهد شد.

فبلتی از Lenovo با نمایشگر ۶.۸ اینچی در راه است

سامسونگ اولین بار با معرفی سری Galaxy Note مرز سایز رایج نمایشگر اسمارت فون ها را شکست و فبلت ها را روانه بازار کرد. حال Lenovo پا را از سامسونگ نیز فراتر گذاشته و مرز سایز معمول فبلت ها را نیز شکسته و قصد دارد فبلتی عظیم الجثه با نمایشگر ۶.۸ اینچی تولید کند. دلیل اینکه هنوز هم به این دستگاه فبلت گفته می شود و در گروه تبلت ها قرار نمی گیرد این است که بر تماس صوتی آن دقت بسیاری شده و از این نظر کاربردی تر از تبلتی صرفا با قابلیت تماس است. این فبلت با نام PB1-770N شناخته می شود و وجودش را TENAA نیز تایید کرده است.

در این دستگاه از پردازنده هشت هسته ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز استفاده شده، اما نوع معماری و نام چیپی که پردازنده روی آن قرار گرفته هنوز افشا نشده است. فضای رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا ۶۴ گیگابایت، فبلت لنوو را به محصولی بالارده مبدل می سازد.

 

 

لنوو برای نمایشگر بسیار بزرگ ۶.۸ اینچی این فبلت رزولوشنی بیشتر از Full HD در نظر نگرفته است و تراکم پیکسلی ۳۲۴ پیکسل بر اینچ را برای آن کافی می داند. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 1080p و دوربین عکاسی سلفی با دقت ۵ مگاپیکسل نیز ویژگی های تصویربرداری PB1-770N هستند.


بر اساس تصاویر منتشرشده می توان به وضوح لنوو را به کپی برداری از فبلت اپل، iPhone 6 Plus، متهم کرد، زیرا خطوط پلاستیکی پشت دستگاه و همچنین رنگ و ترکیب کلی دستگاه در اولین نگاه مخاطب را یاد فبلت مذکور می اندازد. درست است که محصول لنوو هیچ خطری برای فروش فبلت اپل ایجاد نمی کند، به هر حال ظاهر آن را نمی توان حاوی نوآوری یا خلاقیت ویژه ای دانست.

ابعاد ۱۸۶.۶ در ۹۶.۶ در ۷.۷ میلیمتر چارچوب این فبلت را تشکیل می دهند که در نهایت وزن ۲۳۰ گرم را به آن تحمیل کرده اند. باتری را می توان نقطه ضعف بزرگ این دستگاه دانست، زیرا حجم 3500mAh در نظر گرفته شده برای آن را می توان در گوشی های نه چندان قدرتمند ۵ تا ۵.۵ اینچی بازار مشاهده کرد. با توجه به اینکه نام چیپ دستگاه هنوز افشا نشده، نمی توان حدسی درباره مصرف آن زد، اما به نظر می رسد هشت هسته با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز منبع تغذیه قوی تری از باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی می خواهد.
با توجه به اینکه تولید PB1-770N را TENAA نیز تایید کرده، در هفته های آتی می توان شاهد معرفی آن بود.

قیمت این مدل در بازار اهواز هنوز مشخص نشده.