قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

10 گوشی هوشمند برتر سال 2014 به انتخاب ما

1 – Nexus 6

 

تصمیم گرفتیم امسال بهترین گوشی موبایل هوشمند را از خانواده نکسوس انتخاب کنیم. نکسوس ها همیشه گوشی های ارزان قیمتی بودند که کاربران به علت سیستم عامل بروز آن ها برای خرید این دست گوشی های اقدام می کردند. اما امسال سال تفاوت است. گوگل ساخت پرچمدار 2014 خود را بر عهده موتورولا که زمانی در مالکیت خودش بود گذاشت. موتورولا نیز به خوبی از پس ساخت این گوشی برآمد. یکی از ویژگی های خاص گوشی وجود دو اسپیکر در جلوی آن است که تجربه صدایی با کیفیتی را برای کاربر به همراه می آورد. ویژگی دیگر صفحه نمایش با کیفیت QHD با اندازه 5.96 اینچی این محصول است. پردازنده ای که موتورولا در این گوشی به کار گرفته اسنپدراگون 805 است که می تواند در نهایت سرعت خود 2.7 گیگاهرتز را برای گوشی به همراه بیاورد. نکسوس 4 یکی از زیباترین گوشی های نکسوس بود اما باید اعتراف کنیم که نکسوس 6 زیباترین نکسوسی است که تا امروز معرفی شده است. فراموش نکنید با یک گوشی نکسوس روبرو هستیم به همین خاطر اصلی ترین دلیل انتخاب این محصول به عنوان بهترین گوشی سال را می توانیم اندروید 5.0 بدانیم. به هر حال به نظر ما و بسیاری از کارشناسان بهترین گوشی سال 2014 را می توانیم نکسوس 6 بدانیم.

 

 

 

2 – iPhone 6

 

اپل با معرفی آیفون 6 توانست دل هواداران خود را به دست بیاورد. این آیفون متفاوت ترین گوشی آیفونی است که تا امروز توسط اپل معرفی شده است. بدنه یکدست از آلومینیوم ساخته شده و صفحه نمایش در قسمت لبه ها انحنای زیبایی دارد. از نظر طراحی یکی از زیباترین گوشی های سال را در پیش روی خود می بینیم که جنس بدنه بسیار خوبی دارد. اندازه بزرگ صفحه نمایش باعث شده که این آیفون متفاوت از نسل های قبل باشد. اما به جز اندازه بزرگ و طراحی متفاوت هیچ تفاوت چشمگیری بین این گوشی با نسل قبل نمی بینیم. شاید اگر اپل یک ویژگی خاص را به همراه این گوشی هوشمند خود ارائه می کرد می توانستیم آن را هم ره نکسوس 6 بدانیم. با این اوصاف آیفون، آیفون است و حداقل شایستگی قرار گرفتن در رتبه دوم را دارد.

  

 

3 – Galaxy Note 4

 

گلکسی نوت 4 در حال حاضر پرچمدار سامسونگ است. این هوشمند نسبت به نسل قبل تفاوت خیلی زیادی ندارد که باعث شود آن را در رتبه اول قرار دهیم. اما با این حال گلکسی نوت 4 به علت داشتن امکانات و جنس بدنه جدید می تواند در لیست یکی از بهترین گوشی های 2014 قرار بگیرد. سامسونگ فریم این گوشی را از آلومینیوم ساخته و از صفحه نمایشی با کیفیت QHD استفاده کرده است. مهمترین ویژگی این فبلت قلم آن است. S Pen قلمی است که کارآیی نوت 4 را چند برابر کرده است. کیفیت نوشتن توسط قلم در نسل چهارم نسبت به نسل قبل بهبود زیادی داشته و می توانید حس نوشتن روی کاغذ را روی این گوشی تجربه کنید. از جمله ویژگی های جدید این هوشمند نسبت به نسل قبل می توان به سنسور اثر انگشت، سنسور ضربان قلب و دوربین 16 مگاپیکسلی اشاره کرد. همین امکانات هستند که نوت 4 را در رده بهترین های بازار قرار می دهند.

 

 

 

 

4 – HTC One M8

 

این گوشی باید مرد آهنی گوشی های هوشمند بنامیم. اچ تی سی تمام بدنه را از فلز ساخته و با اینکه آن را در اوایل سال 2014 ارائه کرد، قابلیت رویارویی با گوشی های هوشمندی که در اواخر 2014 ارائه شدند را دارد. گوشی بسیار خوش دست و زیبا طراحی شده است. کیفیت صفحه نمایش آن فول اچ دی است اما با تراکم پیکسلی 441 پیکسل در اینچ یکی از با کیفیت ترین صفحه نمایش ها را دارد. یکی از مهمترین تفاوت های این گوشی با دیگر گوشی های پرچمدار بازار دوربین دوتایی آن در پشت گوشی است. پردازنده قدرتمند اسنپدراگون این گوشی هوشمند نیز آن را برای اجرای فرامین سنگین یاری خواهد کرد. اچ تی سی وان ام 8 شاید گوشی جدیدی نباشد اما به قدری خوبی دارد که بتوانیم آن را در بین بهترین گوشی های بازار در سال 2014 قرار دهیم.

 

 

 

5 – G3

 

جی 3 را باید شاهکار ال جی بدانیم. صفحه نمایش با کیفیت QHD و تراکم پیکسلی 538 پیکسل در اینچ، پردازنده اسنپدراگون 801 و رم 3 گیگابایتی از ویژگی های شاخص سخت افزاری این هوشمند هستند. طراحی گوشی مانند نسل قبلی است و کلید های پاور و ولووم در پشت آن قرار گرفته اند اما طراحی آن ها دچار تغییراتی مثبت شده است. در زمینه طراحی ال جی به خوبی توانسته از پس این گوشی بربیاید. فاصله صفحه نمایش را لبه های گوشی بسیار کم است و همین موضوع باعث زیبایی این گوشی شده است. به نظر ما رتبه 5 برای این گوشی هوشمند کافی است.

 

 

 

6 – Galaxy Note Edge

 

شاید این گوشی هوشمند متفاوت ترین گوشی حال حاضر بازار باشد اما به نظر نمی آید ویژگی خاصی داشته باشد که بتوانیم آن را جزو گوشی های رده اول یا دوم قرار دهیم. این گوشی هوشمند در اصل همان گلکسی نوت 4 است که یک طرف صفحه نمایش آن خمیدگی دارد. این نوع گوشی های هوشمند تا رسیدن به مرحله بلوغ راه زیادی را در پیش روی خود دارند به همین دلیل در حاضر نمی توانیم آن ها را جزو رتبه های اول تا سوم قرار دهیم اما به علت نوآوری ای که در خود دارند می توانند خود را در لیست 10 گوشی برتر سال ببینند.

  

 

7 – Galaxy S5

 

شاید برای سامسونگ زیاد خوب نباشد که پرچمدار خانواده معروف گلکسی اس در این رتبه جای بگیرد اما سامسونگ چاره ای برای ما نگذاشته است. گلکسی اس 5 گوشی خوبی است اما گوشی های رقیب آن در بازار عملکرد بهتری در زمینه طراحی دارند. از نظر سخت افزاری گلکسی اس 5 از هیچ گوشی ای در بازار در اجرای فرامین کمتر ندارد اما مهم ترین عیب آن ظاهر تکراری و نه چندان زیبای آن است. خوش دست بودن گوشی یکی از ویژگی های بسیار خوب گلکسی اس 5 به حساب می آید. از جمله ویژگی های مثال زدنی این پرچمدار سنسور ضربان قلب، دوربین با کیفیت و در نهایت ضد آب بودن است. اما این ویژگی های خوب دلیل نمی شود که ما بتوانیم آن را در رتبه بالای این لیست بگنجانیم زیرا رقیبان در ساخت محصولات خود بسیار بهتر عمل کرده اند.

  

 

 

8 – iPhone 6 Plus

 

اولین فبلت اپل را باید در همین رتبه قرار دهیم زیرا عادت نداریم گوشی اپلی به این اندازه را ببینیم و تصور می کنیم که این اندازه آیفون یک تقلید از خانواده نوت است. از نظر طراحی هیچ تفاوتی بین آیفون 6 و آیفون 6 پلاس دیده نمی شود و تنها تفاوت اندازه آن ها است. باتری آیفون 6 پلاس عمر زیادی دارد و از نظر سخت افزاری یک گوشی قوی را در پیش روی خود دارید اما کار کردن با این گوشی بزرگ به هیچ وجه آسان نیست به خصوص اینکه لبه های بالا و پایین صفحه نمایش بسیار زیاد است. اگر اندازه نامناسب آیفون 6 پلاس را نادیده بگیریم، با یک محصول قدرتمند روبرو هستیم که می تواند تمام نیازهای روزانه کاربر را به جز حمل و نقل آسان برآورده کند.

 

رتبه هفتم از نظر کاربران جی اس ام

 

 

9 – Xperia Z3

 

سونی امسال به هیچ عنوان نتوانست خواسته طرفدران خود را برآورده کند. گوشی زد 3 تفاوت زیادی با نسل قبلی ندارد. سونی تغییرات چشمگیری را به خصوص در طراحی ایجاد نکرده است. این تغییرات اندک تنها در طراحی نیست، سونی در سخت افزار نیز تغییرات زیادی اعمال نکرده است. شاید یکی از دلایل اصلی این باشد که Xperia Z2 گوشی بسیار خوبی بود و Xperia Z3 با فاصله کمی از نسل قبلی خود معرفی شد و سونی در حقیقت قصد داشته تا همان نسل قبلی را با اندکی بهبود ارائه کند. با اینکه تفاوت با نسل قبل زیاد نیست اما به هر حال زد 3 یک گوشی قدرتمند است و به خصوص در رقابت دوربین های از بسیاری رقبان بالاتر خواهد ایستاد.

 

 

10 – Lumia 930

 

در این اوضاع خرابی که نوکیا در سال جاری درگیر آن بود، تولید یک گوشی مانند لومیا 930 کار بسیار عجیبی به نظر می رسد. لومیا 930 یکی از قوی ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار است و از جمله ویژگی های مثبت آن می توان به صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت فول اچ دی، دوربین 20 مگاپیکسلی با قابلیت فیملبرداری4K، سیستم عامل زیبای ویندوزفون 8.1 اشاره کرد. نوکیا زمانی نام بزرگی بود اما امروز از آن به خوبی یاد نمی شود. شاید اگر لومیا 930 توسط کمپانی ای مانند سامسونگ (که امروز سر زبان ها است) تولید می شد شاید با استقبال بیشتری مواجه می شد.

 

رتبه هشتم از نظر کاربران جی اس ام

 

قیمت خرید گوشی و تبلت سامسونگ در اهواز

گوشی سامسونگ مشکی 5 اینچ اهواز


قیمت فروش گوشی سامسونگ در اهواز به شرح زیر می باشد

Galaxy Note Edge
3,600,000
(بدون گارانتی) 
---------------------------------
Galaxy Note 4
Duos

2,750,000
(بدون گارانتی) 
--------------------------------
Galaxy S4 9500
قیمت
1,200,000
این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچ است
(با گارانتی/سفید)
-----------------------------
Galaxy Grand 2
قیمت
820,000

(با گارانتی/ دو سیم)
این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچ است
--------------------------
Galaxy Pocket S5302
قیمت
290,000
(با گارانتی)
این گوشی دارای صفحه نمایش 2.8 اینچی است
----------------------
Galaxy Note 3
N9000

قیمت 
1,730,000
(با گارانتی )
این گوشی دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی می باشد
-----------------------
Galaxy A5
قیمت
1,400,000
(بدون گارانتی)
این گوشی دارای صفحه نمایش 4.5 اینچی می باشد