قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

روش بازیابی اطلاعات حذف شده از گوشی‌های آیفون

بازیابی اطلاعات آیفون
گاهی اوقات ممکن است به دلایل مخلفی اطلاعات موجود در تلفن همراه یا حافظه های ذخیره سازی از بین برود، در این حالت بهترین راهکار استفاده از برنامه های بازیابی اطلاعات است، نرم افزار iOS Data Recovery ویژه بازیابی اطلاعات حذف شده از تلفن ها و تبلت های دارای سیستم عامل ios طراحی شده است، با استفاده از این برنامه می توانید مواردی چون: پیامک ها، تصاویر، مخاطبین، فیلم ها، یاد داشت ها، سوابق تماس و ... اشاره کرد. در ضمن برنامه معرفی شده علاوه بر بازیابی فایل های حذف شده، می تواند از اطلاعات مورد نظر شما نسخه پشتیبان نیز تهیه کند تا در موافع مورد نیاز نسخه تهیه شده را جایگزین کنید.

بدترین محصولات اپل

ام تجاری اپل در میادین تکنولوژی بسیار خوش آوازه بوده و این شرکت همیشه با تولید محصولاتی فرد اعلاء و همه چیز تمام خوش درخشیده است. اپل در طول دهه اخیر با تولید گجت هایی چون آیپاد، آیفون و آیپد، به اوج شهرت خود رسیده است
۱۲ محصول بد و شکست خورده از اپل !

نام تجاری اپل در میادین تکنولوژی بسیار خوش آوازه بوده و این شرکت همیشه با تولید محصولاتی فرد اعلاء و همه چیز تمام خوش درخشیده است. اپل در طول دهه اخیر با تولید گجت هایی چون آیپاد، آیفون و آیپد، به اوج شهرت خود رسیده است، اما برخی اوقات شرایط همیشه بر وفق مراد پیش نمی رود و همه شرکت ها در طول دوره فعالیت خود گاها دچار سرازیری شده و تولید محصولاتی ناکارمد و کم فروش، آن ها را به دردسر می اندازد که البته شرکت اپل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برخی از محصولات اپل خصوصا در دهه های ۸۰ و ۹۰ به مایه ننگ این شرکت تبدیل شدند. در ادامه قصد داریم ۱۲ عدد از ناموفق ترین محصولات ساخت شرکت اپل که حتی برخی از آنها بدترین تولیدات در زمان خود شناخته شدند را به شما معرفی کنیم که این کمپانی آرزو دارد روزی آن ها را برای همیشه از یاد ببریم.

 

 

۱. بلندگوی  iPod Hi-Fi

 

 

این محصول که در واقع یک بلندگوی استریو برای آیپاد بود با وجود برخورداری از طراحی زیبا که در آن زمان بسیار خلاقانه و عالی محسوب می شد، در بخش تولید صدا به شدت ضعیف عمل کرده و به لحاظ کیفی هرگز توان رقابت با بلندگوهای شرکت های رقیب را پیدا نکرد.

 

 

۲. موس hockey puck

 

 

شکل و شمایل این موس که برای اولین بار در کنار نخستین نسخه آی مک به بازار عرضه گشت به حدی نامتعارف و بد بود که کاربران هنگام استفاده از آن به هیچ وجه حس خوبی نداشتند و به همین دلیل نیز اصلا فروش خوبی پیدا نکرد و در نهایت مورد تجدید نظر شرکت اپل قرار گرفت.

 

 

۳. تلویزیون Macintosh

 

 

پیش از آنکه استیو جابز حتی به فکر ساخت Apple TV بیافتد، این کمپانی در سال ۱۹۹۳ تلویزیونی به نام Macintosh TV تولید کرد که با وجود اینکه به منظور یکپارچه سازی کامپیوترهای دسکتاپی و تلویزیون طراحی شده بود، اما علنا قادر به نمایش تلویزیون بر روی دسکتاپ نبود و تنها ۱۰ هزار قطعه از آن به فروش رفت.

 

 

۴. کنسول بازی Pippin

 

 

این کنسول که توسط شرکت بازی Bandai تولید شده بود در حقیقت اولین تجربه اپل در حوزه ساخت کنسول بازی به حساب می آمد که پس از یک سال عرضه به دلیل عملکرد ضعیف و ناتوانی در رقابت با دیگر کنسول های وقت، پروسه تولیدی آن متوقف گردید و تا پیش از آن تنها ۴۲ هزار قطعه از آن به فروش رفت.

 

 

۵. کامپیوتر Apple III

 

 

این محصول قرار بود روند موفقیت آمیز تولید کامپیوترهای Apple II را ادامه دهد اما طراحی غیرکاربردی و پیش پا افتاده آن به نحوی موجب دلسردی و کور شدن ذوق کاربران شد و همین باعث شد تا شرکت اپل ۱۴ هزار قطعه از آن که برای اولین به فروش رفته بودند را فراخوان نموده و همه را باز پس گیرد.

 

 

 

۶. منشی دیجیتالی شخصی Newton PDA

 

 

این وسیله که در حقیقت کار تنظیم قرارها و برنامه های روزانه را انجام می داد در سال ۱۹۸۷ وارد بازار شد و  پیش از متوقف سازی روند ساخت آن، تا ۱۱ سال در مرحله تولیدی باقی ماند و در این مدت هیچگاه بر روی قابلیت های محدود و راندمان پایین اجرایی آن از سوی اپل تجدید نظر نشد.

 

 

 

۷. دوربین Apple QuickTake

 

 

این محصول که در سال ۱۹۹۴ تولید شد، یکی از اولین دوربین های دیجیتالی موجود در بازار به حساب می آمد. اما از آنجایی که شرکت اپل خیلی زود وارد چنین طبقه بندی از محصولات شده بود، مجبور شد تا تولید دوربین دیجیتالی خود را تا سال ۱۹۹۷ متوقف سازد.

 

 

۸. لپ تاپ Macintosh Portable

 

 

این محصول، اولین لپ تاپ شرکت اپل بود که در سال ۱۹۸۹ تولید شد و با وجود داشتن اشکالات و نقص هایی در بخش باتری و نمایشگر، از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردار بود (۷.۳۰۰ دلار) و همین باعث شکست آن شد.

 

 

 

 

۹. کامپیوتر Mac G4 Cube

 

 

این کامپیوتر که در سال ۲۰۰۰ تولید شد، با وجود داشتن طراحی بسیار زیبا، در بخش پنکه داخلی کیس که باعث می شد دستگاه، زود به زود داغ کند دچار اختلال بود و همین موجب دلزدگی مشتریان نسبت به آن شد و اپل نیز مجبور شد تا تولید آن را تا سال ۲۰۰۱ متوقف کند.

 

 

۱۰. گوشی ROKR E1

 

 

این تلفن همراه با وجود آنکه توسط شرکت موتورولا تولید شده بود اما در حقیقت اولین گوشی به حساب می آمد که از سرویس آیتونز پشتیبانی می کرد و استیو جابز نیز هنگام رونمایی در سال ۲۰۰۵، از آن تعریف و تمجید بسیار کرد. اما متاسفانه این گوشی از حافظه بسیار محدودی داشت و در انتقال فایل ها بسیار کند عمل می کرد و همین باعث شد درست یک سال پس از عرضه این محصول،  شرکت اپل و موتورولا از یکدیگر جدا شوند.

 

 

۱۱. جوراب های iPod socks

 

 

این جوراب ها که جایی برای گذاشتن آیپاد بودند از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ در فروشگاه اپل استور عرضه میشدند اما چون کاربردی نبودند فروش چندانی نیز برای اپل نداشتند. فکرش را بکنید: گذاشتن آیپاد درون جوراب !!!

 

 

۱۲. هدست های بلوتوثی

 

 

شرکت اپل در سال ۲۰۰۷ به همراه اولین نسل آیفون خود، هدست های بلوتوثی نیز ارائه داد، اما پس از فروش ناموفق مجبور به توقف پروسه تولید آن در سال ۲۰۰۹ شد. این کمپانی هنوز از هدست های شرکت های تولیدکننده دیگر برای آیفون های خود استفاده می کند.