قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

ارزانترین و اقتصادی ترین تبلت های بازار کدامند ؟!

این روزها هرگاه صحبت از صحبت از تبلت ها می‌شود همه به یاد تبلت های گران قیمت و لوکس با ویژگی‌های خاص و آنچنانی می افتند.

با ابن وجود بسیاری از شرکت‌هایی که تبلت های لوکس و گران قیمت تولید می‌کنند مدل‌های ارزان قیمت تر و با ویژگی‌های قابل قبول نیز در خط تولید خود دارند.

با داغ شدن روز افزون بازار تبلت و ایجاد رقابت‌های بزرگ‌تر در میان برندهای مختلف، بسیاری از شرکت ها تبلت هایی را عرضه می‌کنند که از نظر قیمت مناسب بوده و کارایی خوبی دارند.

بدین ترتیب برندهای مختلف می‌خواهند بازار را در دست بگیرند.

در ادامه به معرفی برخی از اقتصادی‌ترین تبلت های بازار خواهیم پرداخت که خریدشان حساب بانکی شما را شوکه نمی‌کند.
  
سامسونگ گلکسی تب 4 – 7.0
جدیدترین تبلت 7 اینچی سامسونگ نسبت به قیمت مناسب آن ویژگی‌های نسبتاً خوبی دارد. قلب تپنده این تبلت یک پردازنده 1.2 گیگاهرتزی 4 هسته ای با همراهی 1.5 گیگابایت رم است. سیستم عامل این تبلت خوش دست و خوش طرح اندروید 4.4 کیت کت بوده که شرکت سامسونگ طبق روال همه محصولاتش، رابط کاربری touchwiz را برای آن در نظر گرفته است. ضخامت سامسونگ گلکسی تب 4 هفت اینچی تنها 9 میلی‌متر است و طراحی زیبا و باریکی دارد.

بزرگ‌ترین نقطه ضعف این تبلت سامسونگ رزولوشن متوسط صفحه نمایش آن (1200x800) با چگالی پیکسل 216 است که کمی نسبت به رقبای هم رده خودش کمتر است. اگر زیاد اهل مطالعه با تبلت هستید پیشنهاد می‌شود به دنبال نسخه نوک این تبلت باشید. قیمت سامسونگ گلکسی تب جدید 7 اینچی سامسونگ 200 دلار است.

 اخبار,اخبار گوناگون,اقتصادی‌ترین تبلت‌های بازار

 گوگل نکسوس 7 (2013)
نسل دوم تبلت های 7 اینچی گوگل با عنوان نکسوس 7 که در واقع توسط شرکت ایسوس ساخته شده است یکی از بهترین عملکردها را در دسته تبلت های با قیمت مناسب و اقتصادی دارد. گوگل نکسوس 7 (2013) کیفیت تصویر فوق العاده ای دارد که رزولوشن آن 1920x1200 بوده و چگالی پیکسلی صفحه نمایش آن به 323 می‌رود.

برای رم این تبلت گوگلی 2 گیگابایت فضا در نظر گرفته شده است و گزینه اتصال به شبکه LTE نیز در برخی از نسخه‌های آن موجود است. یکی دیگر از مزیت‌های این تبلت سیستم عامل خالص اندرویدی آن است که جدیدترین آپدیت ها را از گوگل بلافاصله دریافت می‌کند.  متأسفانه گوگل نکسوس 7 (2013) برخلاف تبلت های دیگر موجود در این بازه درگاه کارت حافظه میکرو اس دی ندارد. کاربران مجبورند با حافظه ای داخلی 16 و 32 گیگابایت آن کنار بیایند.  قیمت گوگل نکسوس 7 (2013) 230 دلار تعیین شده است.

  اخبار,اخبار گوناگون,اقتصادی‌ترین تبلت‌های بازار

 ایسوس ممو پد 7
این تبلت جمع و جور و اقتصادی از شرکت ایسوس از نظر توانایی ها و مشخصات داخلی شباهت زیادی به سامسونگ گلکسی تب 4 هفت اینچی که در قسمت قبل معرفی شد دارد. صفحه نمایش ایسوس ممو پد 7 نیز مانند سامسونگ رزولوشن 1200x800 دارد. سیستم عامل استفاده شده برای این تبلت نیز اندروید 4.4 کیت کت است. مدل پایه ایسوس ممو پد 7 تنها 8 گیگابایت فضای داخلی برای کاربر در نظر گرفته است اما در عوض بر روی تبلت یک کارت حافظه میکرو اس دی نیز دریافت می‌کنید.

ایسوس ممو پد 7 حدوداً 10 درصد از رقیب خود سامسونگ گلکسی تب 4 ضخیم‌تر است و پردازنده آن نیز یک اینتل اتم 4 هسته ای است که سرعت آن بر روی 1.86 گیگاهرتز تنظیم شده است. 

اخبار,اخبار گوناگون,اقتصادی‌ترین تبلت‌های بازار

 کیندل فایر HDX7
آخرین تبلت 7 اینچی آمازون درست مانند نکسوس 7 گوگل رزولوشن صفحه ای معادل 1920x1200 دارد. و مجهز به پردازنده قوی 2.2 گیگاهرتزی 4 هسته ای و 2 گیگابایت رم برای همراهی این پردازنده است. این تبلت نه تنها مشخصات خوبی دارد بلکه برای افرادی که به نوعی به اکوسیستم آمازون عادت کرده‌اند گزینه مناسبی است. سیستم عامل کیندل فایر HDX7 نسخه از اندروید است که به کلی توسط آمازون تغییر داده شده است وتاکید آن بر روی فروشگاه و محتوای آمازون است.

بزرگ‌ترین نقطه ضعف کیندل فایر HDX7 نیز از همین سیستم عامل آن می‌گیرد بدین معنی که کاربران کیندل فایر HDX7 تنها می‌توانند از اپلیکیشن های موجود در فروشگاه آمازون استفاده کنند و دسترسی به پلی استور گوگل و بازه وسیع اپلیکیشن های اندرویدی ندارند. از این رو انتخاب ها برای کاربران این تبلت بسیار محدودتر است.  قیمت تبلت 7 اینچی کیندل فایر HDX7 230 دلار است.

  اخبار,اخبار گوناگون,اقتصادی‌ترین تبلت‌های بازار

ایسر آیکونیا W4
با وجود اینکه ایسر آیکونیا W4 از نظر مشخصات سخت افزاری حرف زیادی برای گفتن ندارد، انتخاب نرم افزار آن قابل توجه است. تبلت های اقتصادی که در این لیست به آن‌ها اشاره کردیم به نوعی از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند اما ایسر آیکونیا W4 از سیستم عامل ویندوز 8.1 استفاده می‌کند. انتخابی که مزایا و معایب خودش رادارد. در حالیکه کاربران یک سیستم عامل کامل دسکتاپی را در اختیار دارند با این وجود قابلیت‌های لمسی آن‌ها محدودتر است.

مشخصات داخلی این تبلت شامل پردازنده 1.33 گیگاهرتزی 4 هسته ای اینتل اتم با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای کاربر به همراه درگاه کارت حافظه میکرو اس دی است. مانند برخی دیگر از تبلت های اقتصادی موجود در این لیست، صفحه نمایش این تبلت بزرگ‌ترین نقطه ضعف آن محسوب می‌شود. رزولوشن 1280x800 این تبلت 8 اینچی تنها دارای چگالی پیکسلی 189 است. ایسر آیکونیا W4 با قیمت 300 دلار گران‌ترین تبلت موجود در این لیست است. 

 اخبار,اخبار گوناگون,اقتصادی‌ترین تبلت‌های بازار


گوشی آیفون 6 پلاس کج و کوله / چرا گوشی iPhone 6 خم می شود؟!!!!!!

چرا گوشی iPhone 6 خم می شود؟!!!!!!

این سوال خیلی از افرادی است که به محض اینکه آیفون 6 پلاس وارد بازار شد خریدند و در جیبشان گذاشتن ولی بعد از اینکه آنرا از جیبشان درآوردند با کمال تعجب با یک گوشی کج و کوله روبرو شدند

ظاهرا چارچوب آلومینیومی این گوشی از استحکام کافی برای نگهداری نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی گوشی یاد شده برخوردار نیست و ممکن است در صورت نشستن نامناسب مالک گوشی یا خم شدن وی به علت فشاری که تحمل می کند تاب بردارد.


تعداد زیادی از کاربران در سایت های مختلف اینترنتی به موضوع اشاره کرده اند و برخی عکس‌های گوشی های از شکل افتاده شان را به اشتراک گذاشته اند. اکثر این خم شدگی ها در وسط یا بخش بالایی آیفون 6 پلاس رخ داده است. یکی از کاربران گفته که این گوشی پس از 18 ساعت ماندن در جیبش خم شده است. وی در اکثر مواقع در حالت نشسته بوده است.

به نظر می رسد باریک بودن فوق العاده آیفون جدید هم در این مساله بی تاثیر نباشد. ضخامت آیفون 6 پلاس تنها 7 میلیمتر و طول آن 16 سانتیمتر است. اپل هنوز در این زمینه اظهارنظری نکرده است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی ,آیفون ۶ پلاس

 

اخبار,اخبار تکنولوژی ,آیفون ۶ پلاس

 

اخبار,اخبار تکنولوژی ,آیفون ۶ پلاس