قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت مدل های مختلف گلکسی اس 8

نتیجه تصویری برای گلکسی اس 8

سامسونگ رونمایی از گلکسی اس 8 را به تعویق انداخته و همین امر باعث شده است شایعات بیشتری درباره‌ی این گوشی منتشر شود. طبق آخرین اطلاعات فاش شده، گلکسی اس 88 قرار است همراه با دوربینی عرضه شود که از قابلیت Dual ADC بهره می‌برد. این قابلیت در تئوری باعث می‌شود عمق رنگ‌ها بهتر شود. منبع این خبر، در مورد قیمت و زمان عرضه نیز اطلاعاتی منتشر کرده است.

طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی اس 8 که در چین و کره جنوبی عرضه خواهد شد، از میزان حافظه رم ۶ گیگابایتی بهره خواهد برد و مدلی که از ۴ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند، در این دو کشور عرضه نخواهد شد. البته به کاربران اجازه داده می‌شود میان ظرفیت‌های حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، یکی را انتخاب کنند.

مدل ۶۴ گیگابایتی گلکسی اس 8 قرار است قیمتی برابر ۸۸۵ دلار داشته باشد و مدل دیگر که از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی استفاده می‌کند، با برچسب قیمتی ۹۴۳ دلار روانه بازار می‌شود.

البته اروپا و دیگر نقاط دنیا می‌توانند گزینه سومی نیز داشته باشند؛ گلکسی اس 8 با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت ۸۵۰ یورو در اختیار کاربران اروپایی قرار می‌‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد