قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

۱۲ خرداد ماه کنفرانس خبری هوآوی در نیویورک

هوآوی برای مراسمی که قرار است ماه آینده در تاریخ ۱۲ خردادماه در نیویورک برگزار شود، دعوتنامه هایی را ارسال کرده است. در این دعوتنامه ها عبارت  See what we’re unlocking next به چشم می خورد که می تواند اشاره به گوشی آنلاک کردن خانه های درون این دعوتنامه باشد.

 

 

در این دعوتنامه همچینین قطعات کوچکی از یک گوشی هوشمند دیده می شود که می توان حدس زد مربوط به گوشی هوآوی P8 باشد، گوشی که به احتمال زیاد در این مراسم برای عرضه در آمریکا معرفی می شود. هوآوی در ماه آپریل از این گوشی به صورت رسمی رونمایی کرده بود اما احتمالا مراسم پیش رو برای معرفی آن به بازار آمریکا تدارک دیده شده است.

این گوشی ۵.۲ اینچی نمایشگر Full HD داشته، از سه گیگابایت حافظه رم، پردازنده هشت هسته ای و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می کند. همچنین ممکن است در این مراسم گوشی هوآوی P8 max نیز معرفی شود اما احتمال معرفی مدل هوآوی P8 Lite کم است.

گفته می شود هوآوی، تولید کننده چینی گوشی های همراه که این روزها با عرضه گوشی های نسبتا خوب، دارای ویژگی های مناسب و قیمت به مراتب کمتر از گوشی های دیگر شرکت ها، شهرت زیادی برای خود به ارمغان آورده است و بخش قابل توجهی از بازار کشورها از جمله کشورمان، ایران را نیز در دست گرفته است، به احتمال زیاد شریک آینده گوگل در تولید گوشی جدید سری نکسوس این شرکت خواهد بود.

به هرحال باید تا روز ۱۲ خرداد صبر کرد و دید این شرکت چینی با خود چه چیزی برای بازار آمریکا آورده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد