قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

گوشی هوشمند جدید با صفحه نمایشی فوق العاده


گوشی هوشمند جدیدی قرار است با ویژگی های عالی وارد بازار شود. این گوشی هوشمند با قابلیت های قدرتمندی همراه می باشد که وضوح صفحه نمایش آن از ویژگی هایی است که توجه کاربران را به سمت خود جلب خواهد کرد.

کمپانی چینی Gionee این گوشی هوشمند را با نام Elife E8 به زودی معرفی می کند که نسبت به نسخه قبلی خود تفاوت های عالی در قابلیت هایش به همراه دارد. این کمپانی تصمیم دارد تا با ارائه ویژگی های جدید، بتواند در بازار خارج از چین نیز کاربران بیشتر و فروش بالایی را بدست بیاورد.


Gionee Elife E8 با صفحه نمایش 6 اینچ QHD و وضوح تصویر 2560x1440 پیکسل همراه خواهد بود که کیفیت خاصی را به همراه دارد که هیچ گوشی موجود در بازار به آن مجهز نشده است. این کمپانی با این ویژگی صفحه نمایش می خواهد در بازار تبلیغات انجام دهد و دیگر رقیبانش را زیرسوال ببرد.

این گوشی هوشمند از پردازنده هشته هسته‌ای استفاده خواهد کرد که فرکانس هر هسته آن 2 گیگاهرتز و با چیپست اسنپدراگون 810 همراه می باشد.


از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند Gionee Elife E8 می توان به 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقاء توسط کارت جانبی MicroSD، حسگر اثرانگشت، دوربین 8 مگاپیکسلی، دوربین جلو 5 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی، پشتیبانی LTE، سیستم عامل اندروید 5 و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

Elife E8 طراحی باریک و بدنه ای سبک به همراه دارد که ابعادی برابر 164x82.3x9.6 میلی متر و وزنی حدود 207 گرم آن را تبدیل به گوشی مناسبی برای در دست گرفتن راحت کاربر می کند.

گوشی هوشمند جدید با صفحه نمایشی فوق العاده ...

هنوز اطلاعاتی درمورد زمان عرضه و قیمت گوشی هوشمند Elife E8 منتشر نشده است ولی به احتمال زیاد طی چند هفته‌ آینده به بازار معرفی خواهد شد.

به نظر شما این ویژگی صفحه نمایش در این گوشی هوشمند، می تواند در فروش آن تاثرگذار باشد یا خیر؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد