قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

مقایسه گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس و نظر سنجی برای خرید گلکسی S8

در آخرین نظرسنجی هفتگی از شما خوانندگان و همراهان همیشگی خواستیم تصمیم خود مبنی بر تمایل یا عدم تمایل به خرید گلکسی اس ۸ را با ما در میان بگذارید.

پس از آنکه سامسونگ در اواخر تابستان و اوایل پاییز ۲۰۱۶ با مشکلی به نام انفجار باتری گلکسی نوت ۷ روبه‌رو شد و در  نتیجه تصمیم به توقف تولید و جمع‌آوری این محصول گرفت؛ بسیاری پیش‌بینی کردند که این کمپانی کره‌ای تمام تلاش خود را برای تولید یک گوشی هوشمند تمام‌عیار به کار خواهد گرفت. با توجه به اینکه قرعه به نام گلکسی اس ۸ افتاده بود، بسیاری در انتظار عرضه‌ی یک محصول متفاوت بودند. پس از انتشار شایعات و اخبار متعدد در رابطه با ویژگی‌های گلکسی اس ۸، سامسونگ گوشی هوشمند پرچم‌دار خود را طی مراسمی که ۹ فروردین‌ برگزار شد و در قالب دو نسخه رونمایی کرد. گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس دو پرچم‌دار جدید سامسونگ هستند که تفاوت آن‌ها در سایز نمایشگر  و همچنین ظرفیت باتری است که با توجه به سایز متفاوت چندان تعجب‌برانگیز نیست.

البته باید به این نکته اشاره کرد که سامسونگ همچون گذشته، پرچم‌دار خود را در دو نسخه با تراشه‌ی اکسینوس ۸۸۹۵ و اسنپدراگون ۸۳۵ راهی بازار خواهد کرد. گلکسی اس ۸ با بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۸ اینچی و لبه‌های خمیده در دو طرف، راهی بازار خواهد شد. نکته‌ی جالب توجه در مورد این گوشی‌ هوشمند، حاشیه‌ی بسیار باریک در بالا و پایین گوشی است؛ به طوری که گلکسی اس ۸ با وجود بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۸ اینچی، تنها ۶ میلی‌متر از گلکسی اس ۷ با نمایشگر ۵.۱ اینچی بلندتر است. همچنین برادر بزرگ‌تر پرچم‌دار کره‌ای یا همان گلکسی اس ۸ پلاس از وجود نمایشگر ۶.۲ اینچی بهره می‌برد؛ حال آنکه ابعاد آن با آیفون ۷ پلاس مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی برابر است.

نظرسنجی گلکسی اس 8

در این نظرسنجی ۱۱,۱۸۲ نفر شرکت کردند که بر اساس آخرین آمار، ۶۲۳۱ نفر از شرکت‌کنندگان یا ۵۵.۷۲ درصد از نظر مثبت خود برای خرید گلکسی اس ۸ گفتند. ۳۰۱۴ نفر یا ۲۶.۹۵ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که ترجیح می‌دهند در صورت خرید یک گوشی هوشمند، محصولات سایر رقبا را انتخاب و خریداری کنند. ۱۷.۳۲ درصد یا ۱۹۳۷ نفر نیز با انتخاب گزینه‌ی «خیر» احتمالا تصمیمی برای خرید گوشی‌ هوشمند جدید ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد