قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

بهترین بازی های رایگان اندروید برای فروردین 2017

مدتی است که به صورت دوره ای هر چندوقت یکبار 15 بازی رایگان اندروید را برای تجربه در طول یک ماه معرفی میکنیم.و این ماه هم 

چند ماهی می‌شود که به صورت ماهیانه ۱۵ بازی رایگان اندروید را برای تجربه در طول ماه معرفی می‌کنیم. در این ماه نیز قصد داریم تا ۱۵ بازی دیگر را برای ماه فروردین معرفی کنیم که اکثرا به صورت تک نفره هستند. سعی شده در لیست ماه فروردین تقریبا تمامی سلایق در نظر گرفته شود و بازی‌ها در کنار سرگرم‌کننده بودن ارزش ادامه را نیز داشته باشند. تمامی بازی‌های لیست پایین رایگان بوده و به راحتی در صورتی که موقعیت حساب کاربری گوگل شما برروی ایران تنظیم نشده باشد، قابل دانلود هستند. البته با جستجویی ساده در گوگل می‌توانید دسترسی آسانی را برای دانلود تمامی بازی‌های لیست داشته باشید. برخلاف بهترین بازی‌های رایگان اندروید در ماه اسفند که بیشتر بروی بازی‌های پیکسلی تمرکز داشت در ماه گذشته بازی‌هایی عمدتا ساده و بدون پیچیدگی‌های زیاد منتشر شده‌اند. البته هنوزم بازی‌های تماما آنلاین یا پیکسلی در لیست بهترین‌ها حضور دارند.

بازی‌‌ها بدون ترتیب خاصی و تنها براساس حروف الفبا چیده شده‌اند.


Archer Dash 2 - Retro Runner


با وجود انتشار بازی‌هایی با گرافیک‌های عالی هنوزم بازی‌هایی با استایل قدیمی و آرکید محبوبیت خاصی را میان بازیکنان دارند. Archer Dash 2 یکی از آن بازی‌های متفاوت است که در آن با یک آرچر همراه می‌شوید تا با پرش از روی موانع و شکاری دقیق با تیرکمان در کنار گرفتن آیتم‌های مختلف، دشمنان‌تان را تک به تک از دور خارج کنید. بازی سرعت بالایی دارد و حرفه‌ای شدن در آن بسیار مشکل است. با این حال، رقابتی بی‌پایان و طراحی ۸ بیتی اما با کیفیت بازی باعث می‌شود تا آرچر دش 2 به یک بازی اعتیادآور تبدیل شود. شما همچنین قادر به انتخاب باس‌ها و تغییر رنگ مراحل به دلخواه هستید که چالش‌ها و تنوع بیشتری را به روند بازی می‌دهد. هرچند بازی دارای خرید‌های درون برنامه‌ای است اما بدون خریدهای درون برنامه‌ای هم ادامه بازی ممکن بوده و خللی در پیشروی‌تان ایجاد نمی‌شود. در جریان مراحل با عبور از سد هر یک از پنج باس، ظاهر پس‌زمینه تغییر می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد