قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

گوشی نوکیا 6 با سیستم اندروید و بدنه آلومینیومی

گوشی نوکیا 6 با بدنه‌ آلومینیومی و اندروید نوقا معرفی شد


نوکیا سال گذشته اعلام کرد که با همکاری کمپانی HMD Global مجددا وارد دنیای گوشی‌های هوشمند خواهد شد؛ در جریان این همکاری، اچ‌ام‌دی گوشی‌ها را خواهد ساخت و با نام نوکیا روانه‌ی بازار خواهد کرد. اما اکنون نخستین گوشی هوشمند حاصل همکاری این دو کمپانی، معرفی شده است.

نوکیا 6

گوشی Nokia 6، امروز به‌صورت رسمی رونمایی شد. این گوشی به همراه اندروید نوقا و با بدنه‌ی آلومینیومی روانه‌ی بازار خواهد شد. اچ‌ام‌دی مدعی است که ساخت بدنه‌ی نوکیا 6 از یک بلوک آلومینیوم سری ۶۰۰۰، حدود ۵۵ دقیقه زمان می‌برد.

نوکیا 6

ابعاد نمایشگر نوکیا ۶ معادل ۵.۵ اینچ و روزولوشن آن فول‌ اچ‌دی است، ضمن آنکه پوششی از شیشه‌ی گوریلا گلس 2.5D از آن محافظت می‌کند. نوکیا برای دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با f/2.0 به همراه فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده کرده است، ضمن آنکه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی را برعهده خواهد داشت. در داخل بدنه‌ی آلومینیومی این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۳۰، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی ۶۴ گیگابایتی استفاده شده است.

اما یکی از قابلیت‌های کلیدی نوکیا ۶، آمپلی‌فایرهای دوگانه‌ است؛ اچ‌ام‌دی مدعی است که صدای تولیدی توسط این آمپلی‌فایرها ۶ دسی‌‌بل بلندتر از صدای نمونه‌های معمول است که باعث تولید «صدایی بلندتر، باس عمیق‌تر و شفافیت بی‌نظیری» می‌شود.

نوکیا 6

نوکیا ۶ اوایل سال ۲۰۱۷ به‌صورت انحصاری در وب‌سایت JD.com و با قیمت ۲۴۶ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد؛ با توجه به برچسب قیمتی در نظر گرفته‌شده برای نوکیا ۶، به‌نظر می‌رسد که با یک گوشی مقرون‌به‌صرفه روبرو هستیم؛ گوشی هوشمندی با نام شناخته‌شده‌ی نوکیا، بدنه‌ی آلومینیومی و طراحی زیبا که به مشخصات سخت‌افزاری نسبتا قابل توجهی مجهز شده است. برای دیدن نحوه‌ی عملکرد نوکیا ۶ باید تا زمان عرضه‌ی این گوشی منتظر بمانیم؛ اما در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که نوکیا با این دستگاه، بازگشت قدرتمندی به دنیای گوشی‌های هوشمند داشته است.

نوکیا 6


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد