قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

اولین تصویر واقعی سامسونگ گلکسی اس 8

اولین تصویر منتسب به گلکسی اس 8 در دنیای واقعی فاش شد

در هفته‌های اخیر شایعات و اخبار متعددی در رابطه با گلکسی اس ۸ منتشر شده است. حال تصویری منتسب به گلکسی اس ۸ سامسونگ فاش شده که به نظر می‌رسد اولین تصویر واقعی از این گوشی هوشمند باشد که جزئیات بیشتری را از ظاهر گلکسی اس 8 به نمایش می‌گذارد. این تصویر ساعاتی پیش در شبکه‌ اجتماعی Weibo چین منتشر شد و تقریبا تمام شایعات پیشین در رابطه با ظاهر پرچم‌دار بعدی سامسونگ در این تصویر نمود پیدا کرده است.

همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، بارز‌ترین تغییر در پنل جلویی گلکسی اس ۸ در مقایسه با نسل‌های پیشین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سامسونگ، حذف شدن کلید فیزیکی Home در جلوی این گوشی هوشمند به همراه کلید‌های القایی در طرفین یک کلید فیزیکی است. اخبار منتشرشده در رابطه با گلکسی اس ۸ نشان از این داشتند که سامسونگ با حذف کلیدها در پنل جلو از کلید‌های نرم‌افزاری استفاده خواهد کرد، حال آنکه در تصویر منتسب به این گوشی هوشمند نمی‌توان کلید‌های فیزیکی را رؤیت کرد. همین موضوع تا حدودی اعتبار تصویر فاش شده را زیر سؤال برده است، چراکه در پنجره‌ی تنظیمات سیستم‌عامل که در تصویر مشاهده می‌کنید، کلید‌های نرم‌افزاری به‌صورت خودکار پنهان نمی‌شوند و همچنان باید بتوان آن‌ها را رؤیت کرد.

البته در خصوص عدم نمایش کلید‌های نرم‌افزاری احتمال دیگری مطرح شده که دال بر اضافه شدن قابلیتی برای پنهان کردن کلید‌ها به‌منظور استفاده از تمام مساحت نمایشگر توسط سامسونگ است. در صورتی که چنین قابلیتی توسط سامسونگ به گلکسی اس ۸ اضافه شده باشد، انتظار می‌رود با کشیدن انگشت از پایین نمایشگر به سمت بالا، شاهد ظاهر شدن نوار کلید‌های نرم‌افزاری باشیم.

اطلاعات برگرفته از منابع داخلی در سامسونگ، نشان از این دارند که این کمپانی کره‌ای با حذف کلید‌های فیزیکی در پنل جلویی موفق شده است حاشیه‌ی بالا و پایین گوشی را کاهش و در نتیجه‌ی فضای نمایشگر را تا ۳۰ درصد افزایش دهد. البته در صورتی که دقت کنید، به تفاوت ضخامت حاشیه‌ی بالا و پایین پی می‌برید و ظاهرا حاشیه‌ی بالایی کمی بزرگ‌تر از پایین است که همین عدم تقارن شاید مقبول شماری از کاربران نباشد.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که نمی‌توان به‌طور قطع در خصوص صحت این تصویر اظهار نظر کرد اما تصاویر فاش شده‌ی قبلی ظاهری مشابه را نمایش می‌دادند. برای اطمینان از ظاهر نهایی گلکسی اس ۸ باید در انتظار انتشار اخبار رسمی‌تر و مراسم رونمایی از این گوشی هوشمند در ۱۸ آوریل سال جاری میلادی باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد