قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

مشخصات آیفون 7 فاش شد

اطلاعات جدیدی از آیفون‌ 7 فاش شد


گزارش جدید Macotakara که امروز منتشر شده با گمانه‌زنی‌های پیشین درباره‌ی آیفون همخوانی دارد. همه‌ی گزارش‌ها حاکی از آن است که آیفون جدید اپل یک میلی‌متر ضخامت کمتری نسبت به آیفون 6s خواهد داشت. ظاهرا علاوه بر نازکی بیشتر، طراحی این دستگاه جدید شبیه به آیفون 6 و آیفون 6s خواهد بود.

مراسم معرفی آیفون‌های جدید اپل اواخر تابستان یا اوایل پاییز امسال برگزار خواهد شد اما شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره این دو دستگاه از همین الان شروع شده‌اند. تحلیل‌گران حرف‌های تازه‌ای درباره آیفون 7 می‌زنند و معتقدند این دستگاه طراحی شبیه به دو نسل قبل، بدنه‌ای نازک‌تر و به علاوه همان طول و عرض را خواهد داشت اما بدنه این دستگاه ضدآب نیست.

در مقام مقایسه، آیفون 6s در حال حاضر ۷.۱ میلی‌متر ضخامت دارد و اگر این شایعات حقیقت پیدا کنند، آیفون ۷ تنها ۶.۱ میلی‌متر ضخامت دارد که برابر با آیپاد تاچ است.

همانطور که پیش از این شایعاتی در این باره شنیده‌ایم، بخش بیرون زده دوربین این دستگاه دیگر در آیفون7 از پوسته دستگاه بیرون زده نخواهد بود و این دستگاه از جک ۳.۵ میلی‌متری نیز پشتیبانی نخواهد کرد.

آیفون ۷ از بلندگو‌های دوگانه استریو برخوردار شده تا اولین آیفون با این نوع بلندگو باشد. تمامی مدل‌های قبلی آیفون از بلندگوی تکی برخوردار بوده‌اند و احتمالا قدرت و کیفیت صدا در نسل بعد آیفون بسیار بهتر از قبل خواهد شد.

iphone-7

اما اپل چگونه می‌خواهد به یک‌باره ۱ میلی‌متر از ضخامت این دستگاه کم کند؟ ظاهرا اپل قصد دارد درگاه لایتنینگ دستگاه را در آیفون 7 باریک‌تر از نسل‌های قبل کند اما کابل یا ورودی اتصال این درگاه تغییری پیدا نمی‌کند و تنها روی قاب‌هایی که تاکنون برای این دستگاه ساخته شده اثرگذار خواهد بود و قاب‌های آیفون‌های دو نسل قبل برای آیفون ۷ احتمالا بزرگ خواهد بود.

آیفون ۷ پلاس بر طبق گزارش وب‌سایت‌های چینی MyDrivers قرار است نام جدید آیفون پرو داشته باشد تا شبیه به نام گذاری آیپد‌ها شود. ظاهرا حتی اپل قرار است نام آیپد ایر را از آیپد‌های ۹.۷ اینچی حذف کند و آن‌ها را آیپد پرو بنامد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد