قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

آغاز ثبت‌ نام طرح کمپ اپل با تاکید بر محصولاتی چون iBook و iMovie

اپل امروز ثبت نام برنامه Apple Camp را آغاز کرد. کمپ اپل یک دوره کوتاه اموزشی سه روزه است که در فروشگاه‌های اپل برای کودکان ۸ تا ۱۲ ساله برگزار می‌شود.
کمپ اپل برنامه‌ای آموزش محور است که کودکان را تشویق می‌کند تا شیوه‌های استفاده از تکنولوژی را کشف کنند و به آنها یاد می‌دهد تا چگونه موفق و خلاق باشند.
 
دو کارگاه کمپ امسال «تحرک داستانها با iMove» و «داستانگویی تعاملی با iBook» نام دارند. کارگاه های امسال قرار است طی روزهای مشخصی از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲.۳۰ شب در فروشگاه‌های اپل برگزار شوند. البته تنها کشورهای آمریکا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ژاپن، ایتالیا، هلند، اسپانیا، سوئد، سوئیس، ترکیه و بریتانیای کبیر تحت پوشش این طرح هستند. زمان برگزاری این برنامه هم از ۲۰ ژولای تا ۷ آگوست در نظر گرفته شده است.
 
دوره داستان‌های متحرک بر آموزش شیوه استفاده از iMove برای خلق فیلم تمرکز دارد و دوره داستانگویی تعاملی سعی دارد شیوه استفاده از آی‌بوک و خلق کتاب الکترونیک را به دانش‌آموزان یاد دهد.  این دوره‌ها بر تمامی بخش‌های مورد نیاز برای انجام کار تمرکز خواهند داشت . برای مثال آموزش تولید فایل صوتی با گاراژ‌باند در دوره داستان متحرک و راهنمایی‌های لازم برای خلق کتابهای الکترونیک تعاملی با استفاده از آی‌بوکز و آی‌بوکز آتور را می‌توان نام برد.
 
اگر شما هم در یکی از کشورهای تحت پوشش طرح زندگی می‌کنید، فرصت را برای ثبت نام کودکان‌تان از دست ندهید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد