قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

هوآوی از MediaPad M2

کمپانی Huawei از تبلت MediaPad M2 خود پرده برداری کرد. در حال حاضر این دستگاه را می توان پرچمدار شرکت در رده تبلت دانست که یک سال پس از عرضه MediaPad M1 پا به عرصه گذاشته است. این تبلت تازه وارد که ۳۹۱ دلار آمریکا قیمت گذاری شده است پیش از عرضه عمومی در کشورهای مختلف، از همین ماه در کشور فرانسه قابل خرید خواهد بود.
 
 
مشخصات فنی مسأله ای است که همواره پس از شنیدن نام یک محصول به دنبال اطلاع یافتن از آن هستیم. صفحه نمایش ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ نخستین چیزی است که بر روی این وسیله به چشم می خورد. پردازنده ۶۴ بیتی ۸ هسته ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز با نام Kirin 930  روی این تبلت قرار گرفته است. رم ۲ گیگابایتی و فضای ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی از دیگر مشخصات این تبلت هستند و در صورتی که ۱۶ گیگابایت برای شما کافی نیست می توانید با کمک درگاه MicroSD تا ۳۲ گیگابایت حافظه آن را افزایش دهید.
دوربین عقب و جلوی این تبلت به ترتیب سنسوری ۸ و ۲ مگاپیکسلی دارند که برای رفع نیازهای روزمره یک کاربر تبلت اعداد مناسبی تلقی می شوند. اندروید لالی پاپ به طور پیش فرض روی MediaPad M2 نصب خواهد بود و یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپری وظیفه تأمین انرژی تبلت را بر عهده خواهد داشت. با وجود قابلیت قرار گرفتن سیم کارت درون این تبلت نیز امکان استفاده از فناوری 4G در حین حرکت برای دارنده آن مهیا شده است.
 
 
Huawei MediaPad M2 با ضخامت ۷.۸ میلی متری و در رنگ نقره ای عرضه خواهد شد. وزن ۳۱۰ گرمی آخرین مشخصه ای است که این تبلت جدید را برای کاربری روزانه کاملاً مناسب می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد