قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

گوشی اندرویدی جدید مجهز به اسکنر اثر انگشت

گوشی جدیدی به مجموعه محصولات اندرویدی بازار اضافه شده است. پردازنده 8 هسته ای، دوربین 13 مگاپیکسلی، اندروید آبنبات چوبی و ... تنها بخشی از مشخصات این گوشی هوشمند جدید می باشد.

کمپانی ZTE، یکی از برندهای شناخته شده چینی می باشد که به تازگی از محصولات تازه ای رونمایی کرده است. علاوه بر معرفی گوشی هوشمند Nubia Z9 که از طراحی زیبا و قابلیت های عالی برخوردار است گوشی دیگری نیز به مجموعه این برند اضافه شده است. آنچه در مورد گوشی جدید این شرکت جلب توجه می کند مجهز بودن آن به اسکنر اثر انگشت می باشد.

ZTE Xiao Xian 2

گوشی هوشمند جدید زد تی ای Xiao Xian 2 نام دارد که دارای وزنی حدود ۱۲۶ گرم و ضخامت نه چندان زیاد ۸.۹ میلی‌متر بوده و در قاب پشتی به یک  اسکنر اثر انگشت بیومتریک تجهیز گردیده است. این میان رده جدید که در برخی مناطق با نام B880 شناخته می‌شود، دارای صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی بوده که چگالی تصویر متوسط ۲۶۸ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد.

گوشی اندرویدی جدید مجهز به اسکنر اثر انگشت

گوشی هوشمند Xiao Xian 2  با پردازنده هشت هسته‌ای MT6735 مدیاتک که بر فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز مجهز شده. این در حالی است که یک گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی را باید به این مشخصات افزود. دوربین اصلی میان رده جدید ZTE دارای وضوح ۱۳ مگاپیکسل بوده و گشودگی دهانه‌ لنز آن f/2.2 است. در قسمت جلویی دستگاه نیز دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده که کاربران می‌توانند تصاویر و ویدئوهای با کیفیت بالایی را ثبت کنند.

ZTE Xiao Xian 2

از دیگر مشخصات گوشی هوشمند Xiao Xian 2 می‌توان به برخورداری از باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دسترسی پیش‌فرض به اندروید ۵ و پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی اشاره کرد. به گفته شرکت سازنده، میان رده Xiao Xian 2 قرار است از اواخر ماه جاری با قیمت رقابتی ۱۴۴ دلار راهی بازار چین شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد