قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ و هواوی و سونی

اعلام آخرین قیمت های گوشی های موبایل و نمایندگی سامسونگ

گوشی‌های هوشمند Kodak / چاپ و به اشتراک‌گذاری عکس‌‌ها راحت تر میشود

شرکت کداک که در زمینه راه‌حل‌ها و سرویس‌های مرتبط با عکس فعال است، اعلام کرده در حال اخذ مجوز برای تولید دستگاه‌های همراه است تا چاپ و به اشتراک‌گذاری عکس‌‌ها راحت‌تر شود. اولین گوشی هوشمند این شرکت در ماه ژانویه در نمایشگاه CES معرفی خواهد شد. پس از آن در نیمه دوم سال 2015، یک گوشی 4G، یک تبلت و یک دوربین متصل را ارائه خواهد کرد. در واقع سخت‌افزار این دستگاه‌ها توسط شرکت Bullitt Group ساخته می‌شود؛ یک شرکت انگلیسی که یک سری گوشی‌های هوشمند بسیار زمخت برای شرکت فعال در حوزه ساختمان‌سازی Caterpillar می‌سازد. این شرکت ادعا می‌کند محصولاتی می‌سازد که حاوی DNA خالص مارک‌هایی هستند که استفاده می‌کنیم.


مدیرعامل شرکت Bullitt، Oliver Schulte، در این رابطه گفت: «شرکت کداک یکی از برندهای معروف جهان است. مشتری‌ها به این برند به عنوان مارکی که کیفیت و نوآوری دارد، اعتماد دارند. ما از این اعتبار برای طراحی و ساخت یک سری دستگاه‌های زیبا استفاده کردیم که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های فوق‌العاده بگیرند، آن‌ها را ویرایش نمایند، به اشتراک بگذارند، ذخیره کنند و بلافاصله پرینت بگیرند». طبق گفته Schulte، این شرکت بیشتر بر روی راه‌حل‌های نرم‌افزاری تأکید دارد تا کیفیت سخت‌افزار. هیچ‌یک از این دو شرکت، اطلاعاتی در مورد میزان مگاپیکسل، اندازه سنسور یا مواردی از این دست، منتشر نکردند. به نظر می‌رسد هر دو شرکت قصد دارند این دستگاه‌ها را برای افزایش راحتی کاربرد آن‌ها به فروش برسانند. این دستگاه‌ها ویژگی نرم‌افزار مدیریت از راه دور خواهند داشت که به خانواده‌ها و دوستان اجازه می‌دهد، از راه دور به یکدیگر کمک کرده و همدیگر را پشتیبانی کنند.

اخذ مجوز برای تولید دستگاه‌های هوشمند، به شرکت کداک کمک کرد تا از ورشکستگی ماه سپتامبر گذشته رها شود. این شرکت بسیاری از بخش‌های خود را تعطیل کرده و تنها بر روی پرینت تبلیغاتی تمرکز دارد. شرکت کداک تنها شرکتی نیست که سعی دارد به کاروان تولیدکنندگان دستگاه‌های همراه ملحق شود. در ماه سپتامبر شرکت پاناسونیک از گوشی هوشمند Lumix CM1 رونمایی کرد که به یک سنسور بزرگ و لنزهای Leica مجهز بود. تنها نام کداک کافی است تا مردم به این دستگاه‌های همراه علاقه‌مند شوند؛ اما این شرکت باید بیشتر تلاش کند و تنها به نام خود اکتفا نکند تا احترام مشتری را در این زمینه نیز به دست آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد